Κάιλι Τζένερ: πανικοβάλει τη Wall Street & ζημιώνει το Snapchat με 1,3 δισ δολάρια
Mπορεί οι νέοι κάτω των 25 ετών να στρέφονται ολοένα και περισσότερο στο Snapchat και να εγκαταλείπουν το Facebook, τουλάχιστον σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία eMarketer όμως η Κάιλι Τζένερ δεν είναι ανάμεσα σε αυτούς.
H μητρική εταιρία του Snapchat έχασε χθες 1,3 δισεκατομμύριο δολάρια (1,05 δισεκ. ευρώ) μετά το μήνυμα στο Twitter της αμερικανίδας σταρ του τηλερίαλιτι Κάιλι Τζένερ στο οποίο έγραφε ότι δεν θα χρησιμοποιεί πλέον τη δωρεάν εφαρμογή ανταλλαγής φωτογραφιών και βίντεο.
"Υπάρχουν και άλλοι που δεν ανοίγουν πια το Snapchat; Ή είμαι μόνο εγώ..., είναι τόσο λυπηρό", έγραψε η 20χρονη επιχειρηματίας, μοντέλο, κοσμική Καλιφορνέζα και προσωπικότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η οποία έχει περισσότερα από 24,5 εκατομμύρια ακολούθους στο λογαριασμό της στο Twitter.
Λίγο αργότερα, η ετεροθαλής αδελφή της όχι λιγότερο διάσημης Κιμ Καρντάσιαν έγραψε στο Twitter "σε αγαπώ πάντα snap ... πρώτη μου αγάπη".
Πολύ αργά... η ζημιά είχε ήδη γίνει: οι μετοχές της Snap Inc. έπεσαν περισσότερο από 6%, ποσοστό που αντιστοιχεί σε απώλειες περίπου 1,3 δισεκ. δολαρίων σε χρηματιστηριακή αξία.
Η Τζένερ ακολουθείται από εκατομμύρια χρήστες του Twitter και του Instagram.
Αυτό τον μήνα γέννησε ένα κοριτσάκι και η ανακοίνωση της εγκυμοσύνης της, στο λογαριασμό της στο Instagram, ήταν μια από τις αναρτήσεις που "άρεσε" περισσότερο από τότε που ιδρύθηκε το συγκεκριμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Το Snapchat διεκδικεί τους millenials
Το 2018 ο αριθμός των χρηστών του Facebook αναμένεται να μειωθεί κατά 5,6% στην ηλικιακή ομάδα 12-17 ετών και κατά 5,8% στην ομάδα 18-24 ετών. «Είναι η πρώτη φορά που η eMarketer προβλέπει μείωση των χρηστών του Facebook στην ομάδα 18-24», σχολίασε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.
"Και φέτος για πρώτη φορά λιγότεροι από τους μισούς χρήστες του Διαδικτύου ηλικίας 12 ως 17 ετών θα χρησιμοποιούν το Facebοοk" πρόσθεσε η eMarketer.
Τον Αύγουστο η εταιρεία ανέμενε ότι το 2017 θα σημειωθεί πτώση 3,4% σε αυτή την ηλικιακή ομάδα.
Συνολικά το Facebook θα χάσει 2 εκατομμύρια χρήστες ηλικίας κάτω των 25 ετών φέτος, σύμφωνα με νέα εκτίμηση.