Μις Ιταλία & άλλες εννέα γυναίκες τον καταγγέλουν ως Γουάινστιν της Ιταλίας
Μετά τη βιομηχανία του θεάματος των ΗΠΑ τα απόνερα των σκανδάλων σεξουαλικής παρενόχλησης κακοποίησης ξεβράζονται στην Ευρώπη. Η Ιταλία από χθες ζει το δικό της Σκάνδαλο Γουάινστιν με πρωταγωνιστή τον Ιταλό σκηνοθέτη, παραγωγό και σεναριογράφο Φάουστο Μπρίτσι.
Σύμφωνα με δέκα συνεντεύξεις γυναικών που μεταδόθηκαν από τηλεοπτική εκπομπή του ομίλου Μπερλουσκόνι, ο 48χρονος και επιτυχημένος εδώ και δεκαετίες Μπρίτσι φέρεται να τις παρενόχλησε σεξουαλικά κατά την διάρκεια ακροάσεων στο γραφείο του, το οποίο διέθετε μια μεγάλη μπανιέρα με υδρομασάζ.
Πιο συγκεκριμένα, οι γυναίκες αυτές (οκτώ με καλυμμένο πρόσωπο και δυο επώνυμα) δήλωσαν ότι ο σκηνοθέτης της ανάγκασε να τον φιλήσουν, ότι γδύθηκε και αυνανίσθηκε μπροστά τους και σε μια περίπτωση φέρεται να υποχρέωσε μια κοπέλα να συνουσιασθεί μαζί του.
Οι κοπέλες στις μαρτυρίες τους επιμένουν ότι ο σκηνοθέτης "άλλαζε εντελώς βλέμμα, με όλες τις φλέβες του προσώπου που φούσκωναν" και πως "είχαν παραλύσει από τον φόβο".
Οι δυο γυναίκες που αποφάσισαν να μιλήσουν ενώπιον της τηλεοπτικής κάμερας δείχνοντας το πρόσωπό τους είναι η "Μις Ιταλία 2014" Κλαρίσα Μαρκέζε και το μοντέλο Αλεσάντρα Τζούλια Μπάσι.
Μέχρι σήμερα οι γυναίκες αυτές δεν έχουν προσφύγει στην δικαιοσύνη, ίσως και λόγω του ότι η ιταλική νομοθεσία προβλέπει περιθώριο έξι μόλις μηνών για να κατατεθεί μήνυση, από την στιγμή που λαμβάνει χώρα περιστατικό σεξουαλικής παρενόχλησης ή κακοποίησης.
Ο Μπρίτσι απάντησε ότι δεν συνευρέθηκε ποτέ του με γυναίκες οι οποίες δεν είχαν εκφράσει την συναίνεση και την συγκατάθεσή τους, ενώ παράλληλα "διαψεύδει ότι έδωσε εντολή στον δικηγόρο του να διαπραγματευθεί αποζημίωση προς φερόμενα ως θύματα παρενοχλήσεων".
"Κατά συνέπεια, θα κινήσω νόμιμη διαδικασία κατά όλων όσοι ισχυρίζονται το αντίθετο" συμπληρώνει ο Ιταλός σκηνοθέτης.
Η ηθοποιός Νάνσι Μπρίλι και ο σκηνοθέτης Νέρι Παρέντι θέλησαν να υπερασπισθούν τον Φάουστο Μπρίτσι. Η πρώτη δήλωσε στα ιταλικά μέσα ενημέρωσης ότι "ήταν πάντα κύριος" και πως "άλλο είναι το έντονο φλερτ και άλλο η παρενόχληση» ενώ ο δεύτερος υπογραμμίζει για τις γυναίκες που καταγγέλλουν ότι «δεν θα τις έπαιρνε ποτέ να εργασθούν σε ένα έργο του".