ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Kingdom of the Planet of the Apes: Η τελευταία ταινία του franchise είναι και η πλέον αδιάφορη

Σκηνή από την ταινία «Kingdom of the Planet of the Apes».

photo/Oddball Entertainment

Το Kingdom of the Planet of the Apes παρουσιάζει ένα βασίλειο –και μια ταινία– σχεδόν χωρίς ανθρώπους, και ενώ αυτός ο πλανήτης που κυριαρχείται από τους πιθήκους δεν είναι απαραίτητα χειρότερος, σίγουρα δεν σημειώνει καμία βελτίωση. Ίδια παλιά αναζήτηση για εξουσία, ίδιες παλιές ερωτήσεις σχετικά με το ποιον να εμπιστευτείτε και δυστυχώς... η ίδια παλιά ταινία.

Το Kingdom ακολουθεί το επιτυχημένο franchise που επανεκκινήθηκε το 2011 με το Rise of the Planet of the Apes και έγινε μια τριλογία με τον Caesar, έναν έξυπνο, φιλήσυχο ηγέτη των πιθήκων που υποδύθηκε ο Andy Serkis.

Ωστόσο, η τελευταία ταινία δεν έχει ούτε σωστή ανάπτυξη χαρακτήρων ούτε αξιοπρεπές σενάριο.

Η εξαιρετική, εκφραστική σύλληψη κίνησης χρησιμοποιήθηκε για τη δημιουργία των CGI ζώων. Ο Wes Ball, ο σκηνοθέτης της τριλογίας Maze Runner, έχει μπει σε αυτή τη σειρά με μια ταινία που δεν είναι εντελώς sequel, αλλά που κάνει ένα άλμα στο χρόνο, με διαφορετικούς χαρακτήρες.

Όλες οι σκηνές δράσης βασίζονται στην ίδια εκθαμβωτική σύλληψη κίνησης αλλά δυστυχώς δεν καταφέρνει να προσθέσι τίποτα φρέσκο ή ιδιαίτερα ενδιαφέρον σαν σενάριο.

Το Kingdom of the Planet of the Apes δεν είναι καθόλου κακό – αν απλά θέλεις να περάσεις αδιάφορα την ώρα σου τρώγοντας παθητικά ποπ κορν - αν και βασίζεται σε πολύ καλύτερες ταινίες. Είναι μια υπενθύμιση ότι η αρχική ταινία είναι ασύγκριτα καλύτερη από οποιαδήποτε από αυτές, μια σάτιρα για την εξουσία που δημιουργήθηκε από τον συγγραφέα Pierre Boulle, ο οποίος έγραψε επίσης το αρχικό μυθιστόρημα του The Bridge on the River Kwai, το οποίο έγινε μία εξαιρετική ταινία.

Το Kingdom of the Planet of the Apes προσπαθεί σκληρά, με καλά εφέ και ωραία φωτογραφία, δυστυχώς όμως το «πλοίο» μπάζει πολύ και από πολλές πλευρές.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης