ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Δήμος Αθηναίων: Η απάντηση της Τεχνόπολης για το κόστος της εκδήλωσης την παραμονή της Πρωτοχρονιάς

Δήμος Αθηναίων: Η απάντηση της Τεχνόπολης για το κόστος της εκδήλωσης την παραμονή της Πρωτοχρονιάς
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, «η κεντρική εορταστική εκδήλωση για την αλλαγή του έτους έχει όλα τα τελευταία χρόνια έναν σταθερό προϋπολογισμό που κυμαίνεται κατά μέσο όρο στις 190 χιλιάδες ευρώ». INTIME NEWS (Φωτογραφία αρχείου)

Ενημερωτική ανακοίνωση - απάντηση εξέδωσε την Πέμπτη η Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων αναφορικά με το κόστος της εκδήλωσης για την παραμονή της Πρωτοχρονιάς.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, «η κεντρική εορταστική εκδήλωση για την αλλαγή του έτους έχει όλα τα τελευταία χρόνια έναν σταθερό προϋπολογισμό που κυμαίνεται κατά μέσο όρο στις 190 χιλιάδες ευρώ».

Αυτούσια η ανακοίνωση της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων

«Είναι παράδοση, εδώ και δεκαετίες, κάθε ελληνικό σπίτι να υποδέχεται το νέο χρόνο από την Αθήνα, μέσω της δημόσιας τηλεόρασης. Η πρωτεύουσα μετρά αντίστροφα και κάθε γωνία της Ελλάδας συντονίζεται μαζί της. Οι εικόνες της γιορτινής Αθήνας, όπως και όλων των μεγάλων πόλεων στον κόσμο, προβάλλονται από τα παγκόσμια μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Ο δήμος Αθηναίων τιμάει αυτή του την υποχρέωση, τα τελευταία χρόνια, μέσω της Τεχνόπολης, δεσμεύοντας συγκεκριμένα ποσά για αυτή τη μεγάλη γιορτή.

Η κεντρική εορταστική εκδήλωση για την αλλαγή του έτους έχει όλα τα τελευταία χρόνια έναν σταθερό προϋπολογισμό που κυμαίνεται κατά μέσο όρο στις 190 χιλιάδες ευρώ.

Σε αυτόν περιλαμβάνεται ο σχεδιασμός, το σενάριο, η σκηνοθεσία, η καλλιτεχνική επιμέλεια, οι αμοιβές καλλιτεχνών, ο φωτιστικός σχεδιασμός, η σκηνογραφία, ο απαραίτητος τεχνικός εξοπλισμός, μελέτες και εγκαταστάσεις, όπως και οι αμοιβές προσωπικού για το σύνολο των αναγκαίων υπηρεσιών.

Ενδεικτικά παρατίθεται το κόστος των εκδηλώσεων παρελθόντων ετών: 2016 - 170.000 ευρώ, 2017 – 170.000 ευρώ, 2018 – 170.000 ευρώ, 2019 – 190.000 ευρώ, 2020 –227.000 ευρώ, 2021 – 211.000 ευρώ.

Τα δύο τελευταία χρόνια, λόγω της πανδημίας και των υγειονομικών μέτρων για την προστασία της δημόσιας υγείας, η εκδήλωση πραγματοποιείται χωρίς τη συμμετοχή κοινού αποκλειστικά για τηλεοπτική μετάδοση. Όπως και πέρυσι, έτσι και φέτος σχεδιάστηκε η παραγωγή ενός μοναδικού καλλιτεχνικού θεάματος, υψηλών απαιτήσεων και προδιαγραφών.

Φέτος, για την προετοιμασία, το σχεδιασμό, το συντονισμό και την υλοποίηση της βραδιάς της παραμονής της Πρωτοχρονιάς απασχολούνται περισσότεροι από 170 επαγγελματίες και 20 εταιρίες, μέσα σε ένα διάστημα 30 ημερών.

Πιο αναλυτικά: Προετοιμασία/Σχεδιασμός: Συνολικά 20 μέρες απαιτούνται για την προετοιμασία, το σχεδιασμό και τις απαραίτητες μελέτες του έργου

- Σενάριο, Δομή, Concept
- Σχεδιασμός Φωτισμών & Σκηνοθεσία
- Μελέτη και Σχεδιασμός Εγκατάστασης, Μηχανικοί, Ηλεκτρολόγοι, Στατική Μελέτη
- Μελέτη και Σχεδιασμός Ηχητικής/Φωτιστικής Εγκατάστασης & Προσωπικού, Τεχνική Διεύθυνση
- 3D Σχέδια, Φωτορεαλιστικά
- Μελέτη και Σχεδιασμός Σκηνογραφίας, Κατασκευή Σκηνικών
- Σκηνοθεσία & Σχεδιασμός Τηλεοπτικής Κάλυψης
- Μουσική Επιμέλεια Προγράμματος, Μαέστρος, Μουσικοί, Πρόβες, Στούντιο
- Σχεδιασμός Animationthemes για LED WALL
- Μελέτη, Σχεδιασμός, Συντονισμός & Οργάνωση Παραγωγής

Εργασίες εγκατάστασης/λειτουργίας/απεγκατάστασης αναλυτικά:
- Εγκατάσταση/Απεγκατάσταση Εξεδρών, Ικριωμάτων & κεντρικής σκηνής
- Εγκατάσταση/Απεγκατάσταση και Λειτουργία Φωτιστικής & Ηχητικής Εγκατάστασης
- Εγκατάσταση/Απεγκατάσταση και Λειτουργία μουσικού εξοπλισμού
- Εργασίες Ηλεκτρολογικής Εγκατάστασης
- Εγκατάσταση/Απεγκατάσταση και Λειτουργία LedWalls
- Εγκατάσταση/Απεγκατάσταση και Λειτουργία δικτύου wifi και ενισχυτικού σήματος κινητής στον χώρο διεξαγωγής
- Εγκατάσταση/Λειτουργία/Απεγκατάσταση γεννήτριας για όλη τη διάρκεια των εργασιών
- Κατασκευή /Εγκατάσταση/Απεγκατάσταση Σκηνικών
- Ενοικίαση και Λειτουργία O.B. Van, Van δορυφορικής σύνδεσης, καμερών, Drone και γερανών κινηματογράφησης
- Εργασίες προγραμματισμού ηχητικού & φωτιστικού εξοπλισμού
- Προετοιμασία καλλιτεχνικής ομάδας, πρόβες & παράσταση (καλλιτέχνης – παρουσιαστής, 17μελής ορχήστρα, μαέστρος)
- Ομάδα τηλεοπτικής κάλυψης ( σκηνοθέτης, βοηθός σκηνοθέτη, υπεύθυνος ροής, συντονιστής, 10 οπερατέρ, υπεύθυνος OB Van, υπεύθυνος Van δορυφορικής σύνδεσης, Drone pilot)
- Τεχνικό προσωπικό (ηχολήπτες, φωτιστές, stage manager)
- Ομάδα Συντονισμού, Ροής και Υλοποίησης Παραγωγής
- Προσωπικό Φύλαξης καθ όλη τη διάρκεια εργασιών»