New York Times: το τέλος των εφημερίδων είναι αναπόφευκτο
Ο διευθύνων Σύμβουλος του ειδησεογραφικού κολοσσού των New York Times Μάρκ Τόμπσον θεωρεί ότι τα προϊόντα του έντυπου Τύπου έχουν ημερομηνία λήξης και το μέλλον είναι κατηγορηματικά ψηφιακό.
Οι εφημερίδες μπορεί να έχουν μια άλλη δεκαετία ζωής στους ψηφιακούς καιρούς δήλωσε ο CEO της New York Times στο CNBC τη Δευτέρα.
"Πιστεύω ότι μπορούμε να υπολογίζουμε τουλάχιστον για 10 χρόνια ακόμη στα εκτυπωμένα προϊόντα μας στις ΗΠΑ" ανέφερε ο Τόμσον στο Power Lunch. Ευχήθηκε η έκδοση των ΝΥΤ "να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει όσο το δυνατόν περισσότερο" ωστόσο παραδέχτηκε ότι υπάρχει ημερομηνία λήξης.
"Θα αποφασίσουμε εν καιρώ. Μπορεί να φτάσει η στιγμή που τα έσοδα από το χαρτί δεν θα έχουν πλέον καμία σημασία για εμάς" είπε.
"Το σημαντικό είναι ότι επανερχόμαστε στις αξίες μας. Το σχέδιό μας είναι να συνεχίσουμε να εξυπηρετούμε τους πιστούς συνδρομητές μας, όσο μπορούμε, αλλά εν τω μεταξύ να οικοδομήσουμε την ψηφιακή έκδοση, έτσι ώστε να έχουμε μια επιτυχημένη αναπτυσσόμενη εταιρεία και ένα επιτυχημένο ειδησεογραφικό και επιχειρηματικό μοντέλο για πολύ καιρό μετά το τέλος του χαρτιού" τόνισε.
Όπως σημειώνει το ρεπορτάζ ίσως οι ψηφιακές συνδρομές είναι και αυτές που καλλιεργούν στους New York Times μια νέα γενιά αναγνωστών και κρατάνε την επιχείρηση υγιή.
Ο Τόμσον αναφέρει ότι αν και ο αριθμός των συνδρομών της εφημερίδας είναι σχετικά σταθερός -"με μικρή πτώση κάθε φορά"- ο αριθμός των ψηφιακών συνδρομών ξεπερνάει τα πιο αισιδόξα σενάρια μετρώντας 157.000 νέους ψηφιακούς συνδρομητές μόλις μέσα στο τέταρτο τρίμηνο του 2017.
Τα έσοδα από ψηφιακές συνδρομές αυξήθηκαν περισσότερο από 51 τοις εκατό το τρίμηνο σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Τα συνολικά έσοδα από συνδρομές αυξήθηκαν κατά 19,2%.
Εν τω μεταξύ, τα κέρδη και τα έσοδα του τέταρτου τριμήνου της εταιρείας ξεπέρασαν τις πιο αισιόδοξες προσδοκίες των αναλυτών, "παρόλο που το χαρτί ακόμη αμφισβητείται" τόνισε ο Τόμπσον.
Τα συνολικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 10% σε σχέση με το προηγούμενο έτος στα 484,1 εκατομμύρια δολάρια.
Κάτω από την ηγεσία του Thompson, οι New York Times έχουν γίνει ο πρώτος οργανισμός ειδήσεων στον κόσμο που ξεπέρασε το 1 εκατομμύριο ψηφιακών συνδρομών.
"Χωρίς αμφιβολία, κερδίζουμε περισσότερα χρήματα από τις συνδρομές της εφημερίδας" είπε. "Αλλά πιστεύουμε ότι μπορούμε να έχουμε απίστευτα πολύ περισσότερους ψηφιακούς συνδρομητές. Η ψηφιακή αγορά μεγαλώνει πολύ γρήγορα. Συνεπώς οι ψηφιακοί συνδρομητές των υπηρεσιών μας θα ξεπεράσουν τους κλασικούς αναγνώστες των εκτυπωμένων προϊόντων μας" τόνισε.