OSCARS

Όσκαρ 2017: Αudrey Hepburn: η πιο καλοντυμένη όλων των εποχών (vid&pics)

Τα ονόματα που θα εντυπωσιάσουν και αυτά που θα μας εκπλήξουν όχι απαραίτητα με τον καλύτερο τρόπο στο αποψινό κόκκινο χαλί των Όσκαρ θα αποκαλυφθούν.

Ωστόσο όλοι ξέρουμε πώς οι γυναίκες της βραδιάς θα ήθελαν να μείνουν στην ιστορία. Όλες, και ίσως και το φαβορί της βραδιάς Emma Stone, θέλει να είναι μια επόμενη, νέα Audrey Hepburn.

Eιδικά το 1954, όταν η λυρική Hepburn φόρεσε την λευκή δημιουργία του αδελφικού της φίλου φέρνοντας στην τελετή και το κόκκινο χαλί μια στιγμή καλογυαλισμένη, πασπαλισμένη από ασημόσκονη, ένα στιγμιότυπο στιλ και Όσκαρ αξεπέραστο.

Το γεμάτο από δαντέλα στο μπούστο φόρεμα με τη στενή ζώνη ήταν δύσκολο να το υπομένει αλλά η Hepburn, μπαλαρίνα που επιβίωσε του πολέμου και των Ναζί ήξερε ότι έπρεπε να εμφανιστεί όπως την οραματίστηκε ο σχεδιαστής μόδας που την έκανε μούσα του. Επιπλέον η Hepburn καθιέρωσε το κόκκινο χαλί.

Πριν από το 1954 οι σχεδιαστές μόδας δεν είχαν αντιληφθεί τη δυναμική του red carpet κάτι που η Hepburn και ο Hubert de Givenchy συμφώνησαν να αποδείξουν.

Η Audrey Hepburn επινόησε το red carpet

Η γνωριμία τους το 1953, όταν η σταρ τον επισκέφθηκε στο atelier του στο Παρίσι για τα κοστούμια της ταινίας της Σαμπρίνα ήταν η αρχή μια φιλίας και συμμαχίας που κράτησε για πάντα.

Η Hepburn παρέλαβε το Όσκαρ της καλύτερης ηθοποιού για το Διακοπές στη Ρώμη και ήταν έτοιμη να κατακτήσει τον κόσμο με την κομψότητα και την ευαισθησία της. Όπως ήταν η τουαλέτα που έγραψε ιστορία.

Όπως αναφέρει η ιστορικός μόδας Alice Hines του Smithsonian η σχέδση του άλλαξε την ιστορία της μόδας, αλλά κυρίως έφερε το marketing και το branding σε πρώτο πλάνο.

Σήμερα οι σταρ κλείνουν συμβόλαια εκατομμυρίων για να φοράνε δημιουργίες οίκων. Η Τζένιφερ Λόρενς φέρεται να έχει υπογράψει συμβόλαιο 15 εκατομμυρίων δολαρίων για να είναι το πρόσωπο του Dior για τρία χρόνια και η Αnne Hathaway πληρώθηκε με 750.000 δολάρια από τον οίκο Tiffany & Co. για να φορέσει τα κοσμήματα του.

Η δύναμη των εμφανίσεων στο κόκκινο χαλί είναι ένα όπλο για τους οίκους.

Όταν η Κέιτ [Γουίνσλετ] φόρεσε την κόκκινη τουαλέτα μου στα Όσκαρ τα έσοδα εκτοξεύθηκαν" έχει πει o σχεδιαστής μόδας Ben de Lisi στη Vogue το 2003. "Και κάθε φορά που κάπoιος γράφει για αυτή την εμφάνιση της είναι μια καλή διαφήμιση για μένα" είπε.

Η φετινή 89η τελετή των βραβείων Oscar την Κυριακή 26 Φεβρουαρίου θα μεταδοθεί ζωστανά στην COSMOTE TV.

Η COSMOTE TV αποτελεί για τα επόμενα τρία χρόνια τον μοναδικό προορισμό για τα Βραβεία της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.



ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης