ΜΟΔΑ

Ο οίκος Elie Saab εξυμνεί τη γυναικεία επιχειρηματικότητα

Ο οίκος Elie Saab εξυμνεί τη γυναικεία επιχειρηματικότητα
REUTERS

Ο λιβανέζικος οίκος υψηλής ραπτικής Elie Saab εξυμνεί τη γυναικεία επιχειρηματικότητα με την πρωτοβουλία #GIRLOFNOW, προβάλλοντας γυναίκες που έχουν χτίσει επιτυχημένες ιστορίες και καριέρες και εμπνέουν νεότερες γενιές να ακολουθήσουν τα βήματά τους.

Σε μία σειρά από βίντεο της εκστρατείας #GIRLOFNOW παρουσιάζονται γυναίκες που έχουν διακριθεί, κάποιες από τις οποίες προέρχονται από τον κόσμο της μόδας, να αφηγούνται την εμπειρία τους από τον εργασιακό στίβο και να παρέχουν συμβουλές επιτυχίας.

«Ο κόσμος της μόδας είναι σε θέση να προωθήσει τις γυναίκες στο χώρο εργασίας, επειδή οι σχεδιαστές μπορούν να συνδέσουν τόσο τα συναισθηματικά όσο και τα απτά στοιχεία που βοηθούν τις γυναίκες να επιτύχουν τους στόχους της σταδιοδρομίας τους», δήλωσε η Κάρεν Κρίμερ, πρόεδρος της K2 Brand Consulting Overland Parks KS.

«Η καμπάνια Elie Saab #GirlOfNow είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα σύνδεσης με δυνητικές πελάτισσες σε συναισθηματικό επίπεδο, δείχνοντας τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες στον χώρο εργασίας», πρόσθεσε.

Οι τέσσερις γυναίκες που παρουσιάζονται στα βίντεο είναι το super model Σάρα Σαμπάιο, η επιχειρηματίας Λόρεν Ρέμινγκτον Πλατ, η σχεδιάστρια κοσμημάτων Νουρ Φερς και η social media influencer (πρόσωπο, το οποίο είναι ενεργό στα social media και στα blogs και υποστηρίζει εμπορικές ταυτότητες) Κριστίνα Μπαζάν.

Κάθε μία δίνει τη δική της συμβουλή για την επιτυχία στον επαγγελματικό τομέα, αλλά κοινό στοιχείο που θεωρούν απαραίτητο είναι η επιμονή.

Στόχος της καμπάνιας είναι να γίνουν γνωστά τα επιτεύγματα αυτών των φιλόδοξων γυναικών και να ενθαρρυνθούν γενιές νεότερων γυναικών να προχωρήσουν περισσότερο, να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις και να αναλάβουν ηγετικές θέσεις στο μέλλον.

Η εκστρατεία υλοποιείται σε συνεργασία με τη Womena, επενδυτική πλατφόρμα από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα που επικεντρώνεται στη στήριξη γυναικείων startups (νεοφυών επιχειρήσεων).