Πώς η Κιμ Καρντάσιαν θα βγάλει 14 εκατομμύρια σε λίγα λεπτά
Δαιμόνια και πολυμήχανη η Κιμ Καρντάσιαν πήρε μαθήματα από τη μικρότερη αδελφή της Κάιλι Τζένερ και επελαύνει στον χώρο των καλλυντικών για να κερδίσει ακόμη περισσότερα εκατομμύρια. Άλλωστε όσοι γνωρίζουν την αγορά της ομορφιάς υπολογίζεται ότι η Καρντάσιαν θα κερδίσει τουλάχιστον 14,4 εκατ. δολάρια με τη νέα σειρά μακιγιάζ που κυκλοφόρησε σε μόλις λίγα λεπτά.
Αυτό στοιχηματίζει το περιοδικό WWD για το νέο εγχείρημα της διάσημης τηλεπερσόνας και επιχειρηματία στον χώρο της ομορφιάς με την σειρά KKW Beauty.
Την ανακοίνωση για τα νέα της επιχειρηματικά βήματα τα έκανε την περασμένη εβδομάδα μιλώντας στο συνέδριο γυναικών του Forbes Women, και στη συνέχεια η 36χρονη σταρ των ριάλιτι δήλωσε στο WWD ότι είναι έτοιμη να ανταποκριθεί στο έντονο αίτημα των ακολούθων της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Τα πρώτα της βήματα στο χώρο της ομορφιάς τα έκανε τον Απρίλιο, καθώς συνεργάστηκε με την εταιρεία Kylie Cosmetics, που έχει ιδρύσει η μικρότερη αδελφή της Κάιλι Τζένερ και είναι ιδιαιτέρως επιτυχημένη, κυκλοφορώντας το σετ με κραγιόν KKW. Σύμφωνα με πηγή που επικαλείται το ΑΟL μέσα σε λίγα λεπτά πωλήθηκαν 300.000 πακέτα των 45 δολαρίων το καθένα, αποφέροντας κέρδη της τάξης των 13,5 εκατ. δολαρίων.
"Έχουμε ένα κακό μοντέλο, έχουμε και μία πολύ καλή γενική ιδέα για το τι μπορεί να αρέσει στους πελάτες μας. Είμαστε σίγουρα καλά προετοιμασμένοι για τη ζήτηση" δήλωσε η Κιμ σημειώνοντας ότι τα κραγιόν μέσω της εταιρείας της αδελφής της ξεπούλησαν μέσα σε λίγα λεπτά.
Έτσι πηγές της βιομηχανίας της ομορφιάς, που επικαλείται το AOL, αναμένουν ότι μέσα σε πέντε λεπτά η νέα σειρά της Κιμ θα ξεπεράσει σε πωλήσεις τις 300.000 σετ των κραγιόν αποφέροντας περισσότερα από 14,4 εκατ. δολάρια, αποδεικνύοντας ότι το brand name Καρντάσιας και Τζένερ κατέχουν μεγάλη δύναμη στον χώρο των πωλήσεων και μπορούν να ανταγωνιστούν τα μεγαθήρια στον χώρο της ομορφιάς όπως είναι η L'Oreal, η Estee Lauder, η P&G, Coty και η Unilever.
Ήδη η Κιμ ξεκίνησε να παρουσιάζει στα 101 εκατ. ακολούθους που έχει στο Instagram το νέο της εγχείρημα από την περασμένη εβδομάδα, ενώ σήμερα Τετάρτη 21 Ιουνίου μπαίνει σε λειτουργία και το ηλεκτρονικό της κατάστημα.
Μία ιδέα από τη συσκευασία της σειράς, εικόνες από τη διαφημιστική καμπάνια, βιντεάκια με την ημερομηνία κυκλοφορίας της συλλογής έχουν αποσπάσει εκατομμύρια σχόλια και like, ως προάγγελος για το τι πρόκειται να συμβεί σήμερα.