ΜΟΔΑ

Nαόμι Κάμπελ: Στο πλευρό των προσφυγόπουλων με στιλ

Nαόμι Κάμπελ: Στο πλευρό των προσφυγόπουλων με στιλ

Σε μία ακόμη προσπάθεια της για ένα καλύτερο κόσμο η «γαζέλα» της μόδας και Βρετανή καλλονή Ναόμι Κάμπελ κάνει μόδα για την ευημερία των παιδιών σε όλο τον κόσμο.

Το top mdoel συνεργάστηκε με γνωστή εταιρία casual ενδυσης για τη συλλογή ρούχων "Child at heart". Τα έσοδα από την καμπάνια θα διατεθούν για την ενίσχυση του ιδρύματος της Ναόμι Κάμπελ, Fashion for Relief που συνεργάζεται με άλλες ανθρωπιστικές οργανώσεις σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης.

Έργα τέχνης - που απεικονίζουν πολύχρωμες καρδιές και πασχαλίτσες - έχουν σχεδιαστεί από παιδιά που παρακολουθούν μαθήματα στο νηπιαγωγείο Diesel HQ στην Ιταλία, δήλωσε ο καλλιτεχνικός διευθυντής του brand Νίκολα Φορμιτσέτι στη βρετανική Vogue.

"Τα παιδιά ήταν πολύ ενθουσιασμένα που συμμετείχαν σε ένα πρότζεκτ το οποίο και ενέχει τη συνεισφορά για έναν καλό σκοπό, αλλά ήταν και μια διασκεδαστική στιγμή για αυτά, καθώς κλήθηκαν να δημιουργήσουν και να σκεφτούν τα σύμβολα της αγάπης, όπως η καρδιά και η πασχαλίτσα" είπε.

Τα σχέδια των παιδιών στη συνέχεια μετατράπηκαν σε μια συλλογή από T-shirts και φούτερ με κουκούλα.

Για τα προσφυγόπουλα του κόσμου

NAOMI2

Η συγκινητική συνέργεια θα παράσχει βοήθεια και υποστήριξη στα παιδιά πρόσφυγες, είπε η Ναόμι Κάμπελ.

Η συνεργασία προέκυψε όταν η Κάμπελ απένειμε στον ιδιοκτήτη της Diesel και πρόεδρο του μη κερδοσκοπικού οργανισμού Only The Brave, Ρέντσο Ρόσο Βραβείο Θάρρους στο γκαλά AmFAR το 2015 και πρότεινε να εργαστούν μαζί για έναν σημαντικό σκοπό.

"Τα παιδιά του σήμερα είναι το μέλλον μας και με την πρωτοβουλία Child at Heart στηρίζονται τα παιδιά που έχουν ανάγκη και δίνεται ένα χέρι βοήθειας σε αυτά που μένουν πίσω. Περισσότερο από ποτέ, θέλουμε ο κόσμος να ξέρει ότι η αγάπη και η συντροφικότητα είναι ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία μιας κοινωνίας, στην οποία όλοι θέλουμε να ζούμε και του μέλλοντος που όλοι αξίζουμε" υπογράμμισε ο Ρέντσο Ρόσο.

Ευρύτερη αποστολή του ιδρύματος Only the Brave του Ρέντσο Ρόσο είναι η "επανεξισορρόπηση της κοινωνικής ανισότητας και η συμβολή στην αειφόρο ανάπτυξη των λιγότερο ευνοημένων περιοχών και ανθρώπων σε όλο τον κόσμο".

Μέχρι τώρα έχει στηρίξει περισσότερες από 170 πρωτοβουλίες που έχουν βελτιώσει τις συνθήκες διαβίωσης 180.000 ανθρώπων.

Η καμπάνια Child At Heart θα παρουσιαστεί την επόμενη εβδομάδα στο Παρίσι από τους Ναόμι Κάμπελ καιΝικόλα Φορμιτσέτι.