Η Google μίλησε, το man bun το θέλουν πολλοί
Ξεκίνησε από τον Τζάρεντ Λέτο και μετά οι millennials του κόσμου το έκαναν κορώνα στο κεφάλι τους. Κυριολεκτικά. Ο λόγος για το man bun, αυτό που οι πρόγονοι μας θα έλεγαν, ω μία κοτσίδα.
Έγινε trend στα κοινωνικά δίκτυα, έγινε hashtag (#manbunmonday), έγινε χτένισμα που εκτίμησε το Χόλιγουντ (Nτι Κάπριο και Τζίλενχαλ ξέρουν πώς να κάνουν τα μαλλιά τους κοτσίδα) και τα how to videos στο YouTube συγκεντρώνουν εκατομμύρια προβολές γιατί τα περισσότερα από 4 εκατομμύρια αγόρια του κόσμου θέλουν να μάθουν πώς να κάνουν ακόμη πιο εξελιγμένες εκδοχές στα χτενίσματα τους.
“Οι άνδρες στρέφονται προς το διαδίκτυο για να εκπαιδεύσουν τον εαυτό τους” είπε η Google που έδωσε στη δημοσιότητα την ολοένα και αυξανόμενη αγωνία όσων θέλουν να είναι με κοτσίδα στο κεφάλι. “Πώς να μεγαλώσεις ένα man bun” κοκ είναι κάποιες από τις απορίες που αναζητούν απάντηση στη μηχανή αναζήτησης του σήμερα.
Αναλύοντας τις τελευταίες τάσεις της ομορφιάς για τον άνδρα και τη γυναίκα η Google πέρασε από το μικροσκόπιο τον όγκο των αναζητήσεων από τον Ιανουάριο του 2013 έως και τον Αύγουστο του 2015 και για πρώτη φορά στα χρονικά οι αναζητήσεις που αφορούν στα χτενίσματα των αντρών ξεπέρασαν αυτές των γυναικών.
Η αγορά της αντρικής τρίχας μοιάζει να γιγαντώνεται και οι εταιρίες κοσμετολογίας τρίβουν τα χέρια τους καθώς μια νέα αγορά ανοίγεται μπροστά τους. Ακόμη και όταν πολλοί λένε ότι το τράβηγμα που υφίστανται τα τριχοθυλάκια από τον κόμπο μπορεί να προκαλέσει αλωπεκίαση. Οι πλανητάρχες του κόσμου ήδη ξεκινάνε τις Συνόδους τους για να αποφανθούν.