ΜΟΔΑ

Κάννες 2016: Πως η μόδα έγινε φέτος, ο αδιαφιλονίκητος πρωταγωνιστής στην Κρουαζέτ

"Mπορεί να μοιάζει διασκεδαστικό, όμως εδώ η δουλειά δεν σταματάει ποτέ" είπε ο κινηματογραφικός παραγωγός Harvey Weinstein, λίγο μετά τα μεσάνυχτα στα σκαλιά του Hôtel du Cap-Eden-Roc στην Αντίμπ της Γαλλίας.

Aν κάτι τέτοιο ισχύει για τους εργάτες της μεγάλης οθόνης, ο κόσμος της βιομηχανίας της μόδας μοχθεί περισσότερο από όλους. Φέτος, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, το στιλ πρωταγωνιστεί στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου με χρήμα, χορηγίες, παρουσίες, εμφανίσεις και φλας.

"Καθώς η βιομηχανία του κινηματογράφου έχει συρρικνωθεί, είναι η σειρά της βιομηχανίας της μόδας να επενδύσει πακτωλό χρημάτων στο κόκκινο χαλί" σχολιάζει ο Τσαρλς Φιντς, της επικοινωνιακής εταιρίας συμβούλων Finch & Partners, στους New York Times. "H Κρουαζέτ είναι πλέον πασαρέλα" προσθέτει.

Καθώς οι οίκοι πολυτελείας όπως οι Dior και Chopard επενδύουν εκατομμύρια για μνα κερδίσουν ακόμη περισσότερα στιγμιότυπα στο 69ο Φεστιβάλ των Καννών, ένα πράγμα είναι προφανές.

"Τώρα, είναι η σειρά των μεγάλων εμπορικών σημάτων να κάνουν πρωτοσέλιδα".

"Είναι τόσο διασκεδαστικό εδώ πέρα" είπε η Κένταλ Τζένερ, το top model των κοινωνικών δικτύων καθώς φορούσε μια τουαλέτα σε σκούρο μπλε από τον σχεδιαστή Mathieu Mirano. "Νιώθω σαν να είναι όλες οι φίλες μου εδώ πέρα" συμπλήρωσε.

Λίγο πιο πέρα, η Κέιτ Χάτσον μιλούσε με τον Peter Dundas, το δημιουργικό διευθυντή για τον Roberto Cavalli και η Κίρστεν Ντανστ, μέλος της κριτικής επιτροπής πόζαρε σε μια δημιουργία του Michael van der Ham. Οι Κάννες μπορεί να μην αναδεικνύουν κινηματογραφικές δημιουργίες, σίγουρα όμως καθιερώνουν labels.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης