Το plus-size είναι στη μόδα και το top-model Candice Huffine το επιβεβαιώνει
Τα πρότυπα της μόδας είναι σημαντικά, τα πρότυπα της μόδας οφείλουν να υποστηρίζουν τη διαφορετικότητα και τους διαφορετικούς σωματότυπους των ανθρώπων, τα πρότυπα της μόδας προφανώς και επιτέλους αλλάζουν.
Τελευταία είσοδος στη μεγάλη στρατιά των top model η 31χρονη Candice Huffine που ξεκίνησε την καριέρα της μέ ένα μπαμ όταν ο Sølve Sundsbø τη φωτογράφισε για το περιοδικό V περιοδικό στο editorial “Curves Ahead”. Aκολούθησε ο Steven Meisel για τη Vogue Italia και έκτοτε η Ηuffine έχει δει τη γενναιόδωρη φιγούρα της στα έντυπα W, CR Fashion Book, American Vogue, i-D και S Moda.
Πρωτοπόρα και αισθησιακή
Συμμετέχοντας σε ακτιβιστικές καμπάνιες όπως τις “I’m No Angel” και “Plus is Equal” αλλά και σε εμπορικές διαφημιστικές εκστρατείες για εταιρίες όπως Marina Rinaldi, Marks & Spencer, Macy’s, Bloomingdale’s, Nordstrom και Torrid η Huffine έγινε το πρώτο plus-size μοντέλο που αποπλάνησε τους θιασώτες της ηδονοβλεψίας ποζάροντας στο μάγο της εικόνας Meisel για το ημερολόγιο Pirelli 2015.
Eπιβεβαιώνοντας την υπεροχή της στο χώρο της μόδας, η Huffine έκλεισε αποκλειστικό συμβόλαιο με το πρακτορείο μοντέλων IMG στη νέα κατηγορία των Curve μοντέλων μαζί με τις Gisele Bundchen και Kate Moss.
Aπό κοινού με την Ashley Graham η Ηuffine υπενθυμίζει ότι η παρουσία plus-size γυναικών στο χώρο της μόδας είναι θεμιτή, λειτουργική και τουλάχιστον δημοκρατική.
Το αποκλειστικό συμβόλαιο της Huffine υπενθυμίζει τη νέα πολιτική του σημαντικού πρακτορείου μοντέλων IMG που λίγες ημέρες πριν ανακοίνωσε ακόμη μία κατηγορία στο portfolio του -τα μοντέλα Brawn που είναι ουσιαστικά οι plus-size άντρες επαγγελματίες του χώρου υπογράφοντας τον Zach Miko.
"Με σεβασμό στα γονίδια σας" είναι το άτυπο μότο του πρακτορείου που θέλει να αναδείξει το ρόλο της μόδας στην κοινωνική παιδεία με plus-size κινήσει.