H Βeyonce στον πόλεμο του athleisure
Tην Πέμπτη η βασίλισσα Bey έδωσε στη δημοσιότητα το τελευταίο της επιχειρηματικό εγχείρημα, μια συνεργία με τον Sir Philip Green του Topshop. Η σειρά αθλητικών ρούχων και αξεσουάρ είναι η πρώτη απόπειρα της Beyonce στο χώρο της μόδας και η επιλογή της για athleisure μετά τις Kέιτ Χάτσον και αναρίθμητές άλλες σταρ, δείχνει τις προθέσεις της να πειθαρχήσει τον κόσμο.
“Ο πατέρας μου με ξυπνούσε νωρίς και με σήκωνε για τρέξιμο. Όσο και αν δεν ήθελα στην αρχή να πάω στο πάρκο, το έκανα. Μου έμαθε πειθαρχία” λέει στο video που συνοδεύει την καμπάνιας της σειράς που θα διατίθεται σε 50 χώρες, από 12 διαφορετικές αλυσίδες καταστημάτων. Η σειρά Ivy Park έχει τον ιδανικό της ξενιστή και επενδυτή αφού τα εκατομμύρια των ακολούθων της στα social media μοιάζουν εξαργυρωμένες πωλήσεις.
Επενδύοντας πολύ στην τάση της μόδας που θέλει ρούχα από καλά υφάσματα σε σωστές γραμμές που αγκαλιάζουν το σώμα ενώ είναι άνετα, αυτό που ιδανικά πρέπει να είναι το αφοσιωμένο στην κουλτούρα του fitness κομμάτι του athleisure, η επιχειρηματίας Beyonce αφηγείται:
“Σε αυτό το πάρκο επιστρέφω πριν από μια συναυλία. Σε αυτό το πάρκο ήρθα πριν γίνω μητέρα, σε αυτό το πάρκο είναι η δύναμη μου. Που είναι το πάρκο σου;” αναρωτιέται η σύζυγος του Jay Z και πρώτη κυρία της Αφροαμερικανικής κοινότητας, ανάμεσα σε πολλές. Φεμινίστρια είναι ο ρόλος που υποδύεται για την καμπάνια και τη σεζόν η Beyonce και το περιοδικό ELLE είναι κομμάτι της επέλασης της στο χώρο της μόδας -είναι το διπλό εξώφυλλο του, μια εξαιρετική καμπάνια για το brand της.
Η αγορά του athleisure οργιάζει
Οι τιμές θα ξεκινούν από τα 30 δολάρια και θα φτάνουν μέχρι τα 200 και φτάνει στα καταστήματα περίπου 18 μήνες μετά την πρώτη αναφορά σε αυτή στο WWD τον Οκτώβριο του 2014.
“Θυμάμαι ήθελα να παραιτηθώ αλλά με πίεζα” λέει η Beyonce στο φιλμ απευθυνόμενη σε 65 εκατ. Followers.
Η αγορά του athleisure δείχνει ανοδικές τάσεις και εκτιμάται στα $35 εκατ. καθώς ολοένα και περισσότεροι διάσημοι φροντίζουν να την καθιερώσουν. Επιπλέον η Beyonce φέρνει το λογότυπο ξανά στη μόδα, θυμίζοντας κάτι από Donna Karan και άλλους σχεδιαστές που καθιέρωσαν την τάση του κραυγαλέου branding στο ρούχο. Το πάρκο της Ivy είναι στρωμένο με δολάρια.