The C Edition:Tα bodysuits γίνονται τα νέα summer basics & η ελληνική μόδα κάνει τη δική της πρόταση
Ανανεώθηκε:
Ένα brand μόνο με κορμάκια μας αποδεικνύει πως μπορείς να ξεχωρίσεις στον χώρο τη μόδας με ένα μόνο εξειδικευμένο προϊόν που συνεχώς αναδιαμορφώνεται και εξελίσσεται.
Η Χριστίνα Κατσαούνη, κλείνει σχεδόν πέντε χρόνια, πίσω από το τιμόνι του πρώτου ελληνικού fashion brand που φτιάχνει αποκλειστικά bodysuits. Μία επιχειρηματική ιδέα τολμηρή που αποδείχθηκε πολύ σωστή καθώς η εξειδίκευση οδηγεί στην τελειοποίηση και το προϊόν της καλύπτει με τον πιο άρτια ποιοτικά και αισθητικά τρόπο τις ανάγκες των σύγχρονων γυναικών για ένα στυλ ρούχου που τόσα χρόνια βρισκόταν στην «αφάνεια». Τα bodysuits αναβαθμίζονται μέσα από ένα ελληνικό brand σαν το «The C Edition» και φέτος παρουσιάζονται και στην πιο πλουραλιστική, πολύχρωμη version τους δείχνοντας τα περιθώρια εξέλιξης που έχει το minimal DNA του label. H συλλογή του για τη σεζόν S/S 2021 λέγεται «Chameleon» γιατί «μέσα από τα χρωματιστά σχέδιά της επιτρέπει στην καθεμία να φορέσει αυτό που νιώθει πως της ταιριάζει καλύτερα, γιατί είναι προσαρμοστική στις απαιτήσεις της μόδας σήμερα και γιατί θέλει να τιμήσει τις γυναίκες που καταφέρνουν να παίζουν τόσους πολλούς και διαφορετικούς ρόλους μέσα στην ημέρα επιτυγχάνοντας σε όλους», μας είπε η Χριστίνα, ιδιοκτήτρια και creative director του brand, ανάμεσα σε άλλα παρουσιάζονται στην παρακάτω συνέντευξη. Σε μία εποχή που η άνεση πρέπει να συμβαδίζει με τη κομψότητα, τα κορμάκια είναι το μέλλον για κάθε μία από εμάς που θέλει να δημιουργήσει μία ολοκληρωμένη γκαρνταρόμπα με διαχρονικά και πολυχρηστικά fashion items. Και είναι ωραίο πως το μέλλον αυτό έχει ελληνική υπογραφή.
Χριστίνα Κατσαούνη (Photo credits: Ιωάννα Χατζηανδρέου)
Ποια είναι τα κριτήρια που θέτετε πριν από τον σχεδιασμό κάθε νέας συλλογής;
Δεν υπάρχουν κριτήρια ή βήματα για εμένα, υπάρχει η διάθεση για δημιουργία, η ανησυχία για κάτι νέο που θα θέλω να καταπιαστώ μαζί του και αυτό μαζί με όλες τις προσλαμβάνουσες που έχω μέχρι εκείνη τη στιγμή, γίνονται κομμάτια της κάθε συλλογής. Φυσικά πάντα σκέφτομαι και όσα έχω καταλάβει πως θέλουν και αναζητούν από ένα κορμάκι οι γυναίκες που αγαπούν το brand, λιθαράκι-λιθαράκι όλα τα παραπάνω μαζί καταλήγουν να χτίσουν και να δημιουργήσουν μία ολοκαίνουρια σειρά από bodysuits.
Ποσό εύκολο είναι με ένα τόσο συγκεκριμένο προϊόν να μην επαναλαμβάνεστε δημιουργικά;
Όπως σε όλα τα είδη έτσι και σε αυτό παίζει ρόλο η φαντασία και η ανησυχία που έχει ο κάθε δημιουργός. Η ίδια, ως ιδιοσυγκρασία θέλω να εξελίσσομαι ασταμάτητα και αυτό έρχεται ως φυσικό επακόλουθο και στους στόχους που θέτω για το brand μου. Κάθε σεζόν, με κάθε νέα συλλογή επιθυμώ να πηγαίνω τα bodysuits κι ένα βήμα παραπέρα. Τα κορμάκια ήταν στη συνείδηση του περισσότερου κόσμου, μέχρι πρόσφατα, ένα κομμάτι που το φοράς είτε για άθληση είτε ως εσώρουχο. Το «The C Edition» πιστεύω πως έσπασε αυτό το στερεότυπο και έχει αποδείξει πως τα κορμάκια μπορούν επάξια να αντικαταστήσουν ακόμη και ένα επίσημο, βραδινό τοp αλλά και όχι μόνο. Μπορούν να φορεθούν μέσα στην ημέρα, στη δουλειά, στη βόλτα για ποτό, στο πρώτο ραντεβού και φυσικά μέσα στο σπίτι. Ενώ υπάρχουν και περιπτώσεις γυναικών που έχουν επιλέξει ένα bodysuit και μία φούστα ακόμα και ως νύφες, για την ημέρα του γάμου τους. Δεν υπάρχει επανάληψη ή δημιουργικό όριο, λοιπόν, όσο υπάρχουν γυναίκες που ζουν και απολαμβάνουν τη ζωή τους και νιώθω συγκίνηση όταν τα bodysuits ντύνουν τις στιγμές-ορόσημο για καθεμία από αυτές. Επίσης η εξέλιξη έρχεται και μέσα από τις συνεργασίες, σαν και αυτή που έκανα φέτος με ένα άλλο ελληνικό denim brand, τα «Salt&Pepper» του Βασίλη Σιδηρά και της Ιωάννας Μακρινάκη, οπού δημιουργήσαμε 2 νέα custom κορμάκια σε 3 διαφορετικές αποχρώσεις. Ιδέες και θέληση πάντα υπάρχουν όσο υπάρχουν ταλαντούχοι άνθρωποι και μοναδικοί συνεργάτες!
Η Ιωάννα Μακρινάκη και η Χριστίνα Κατσαούνη (Photo Credits: Iωάννα Χατζηανδρέου)
Η ελληνική αγορά αφήνει περιθώριο ανέλιξης σε brands σαν το δικό σας, με τόσο «εξειδικευμένα προϊόντα»;
Η ελληνική αγορά έχει εξελιχθεί πάρα πολύ μέσα στα χρόνια γιατί οι Ελληνίδες πλέον έχουμε πολλές και διαφορετικές προσλαμβάνουσες. Αυτό αμέσως δημιουργεί χώρο για οτιδήποτε έχει κάτι να πει είτε είναι εξειδικευμένο προϊόν είτε είναι μία ολοκληρωμένη γυναικεία σειρά ρούχων. Άλλωστε αυτά που σου μένουν στο τέλος είναι η ποιότητα του προϊόντος που επέλεξες αλλά και το πώς νιώθεις μέσα σε αυτό. Τίποτα δεν κερδίζει περισσότερο από το να ξέρεις πως έχεις στην ντουλάπα σου κομμάτια διαχρονικά που όπως κι αν νιώθεις αποτελούν το safe place σου γιατί θα σε κάνουν εύκολα και απλά να αναδείξεις τον καλύτερό σου εαυτό.
Είναι εύκολο να χτίσεις ένα brand με διεθνείς προδιαγραφές στη χώρα μας;
Όλα είναι θέμα οπτικής. Ένα brand καλαίσθητο, που αγαπάει τις γυναίκες, σέβεται το περιβάλλον και το φυσικό αλλά και το εργασιακό και αφουγκράζεται την εποχή δημιουργώντας από μόνο του μία γραμμή, πιστεύω πως έχει όλες τις προδιαγραφές για να γίνει ένα διεθνές brand. Τώρα αν αυτά καθιστούν εφικτή την εξωστρέφεια, πιστεύω πως την εποχή που τα social media μηδένισαν πολύ σημαντικότερες αποστάσεις όλα είναι εφικτά.
Εκτός από κορμάκια ποιο άλλο προϊόν θα ταίριαζε στη φιλοσοφία του «The C Edition»;
Θα ήθελα πολύ το «Τhe C Edition» να παραμείνει στη συνείδηση των γυναικών ως το σημείο αναφοράς τους όταν αναζητούν bodysuits. Από εκεί και πέρα είναι πολλά αυτά που θα ήθελα, πάντα μέσα από το δικό μου πρίσμα, να φέρω στη γυναικεία ένδυση.
Το μότο του brand σας, «Welcome to the Circle», είναι ένα ξεκάθαρο μήνυμα γυναικείας ενδυνάμωσης και αλληλοϋποστήριξης. Πιστεύετε πως η μόδα μπορεί να βοηθήσει με τον τρόπο της στη γυναικεία χειραφέτηση;
Όταν το 2017 δημιούργησα το «The C Edition» ήθελα να μην είναι ένα ακόμη lifestyle brand αλλά να αφήνει το στίγμα του στις γυναίκες όχι μόνο μέσα από τα κορμάκια αλλά και από τη γενικότερη φιλοσοφία του. Ήθελα να το «χρησιμοποιήσω» για να γιορτάσω τη γυναικεία φιλία, να τονίσω την σπουδαιότητα του να στηρίζουμε και να υποστηρίζουμε η μία την άλλη, να κρατάμε το χέρι η μία της άλλης ακόμη κι αν δεν συμφωνούμε με την εκάστοτε επιλογή που κάνει στην ζωή της, να θυμόμαστε πάντα πως η γυναικεία μας φύση είναι ο κοινός μας παρανομαστής και να έχουμε ως μότο μας πως ενωμένες είμαστε παντοδύναμες. Έτσι, λοιπόν, έχοντας ως γνώμονα πως η γυναικεία μόδα έχει ως παραλήπτη της τις γυναίκες πιστεύω ακράδαντα πως, ναι, η μόδα μπορεί να συντελέσει στη γυναικεία ενδυνάμωση.
Στη συλλογή σας για τη σεζόν S/S 2021 (Chameleon) βλέπουμε για πρώτη φορά χρώμα; Πώς προέκυψε αυτή η αλλαγή;
Θέλω κάθε σεζόν να πειραματίζομαι με νέα υφάσματα, υλικά, στυλ και φέτος αποφάσισα να ρωτήσω όλες εκείνες που αγαπούν το «The C Edition» και το ακολουθούν στο Instagram, τι θα ήθελαν από την καλοκαιρινή συλλογή. Κι έτσι κι έγινε, ζήτησαν neutral αποχρώσεις και έντονα χρώματα και φυσικά το άκουσα και ενσωμάτωσα στη νέα collection τις δικές τους ιδέες. Η συλλογή «Chameleon» χωρίζεται σε 5 κατηγορίες στα έντονα χρώματα, στις αποχρώσεις του καφέ, στα nude, στα prints και φυσικά στα μαύρα βαμβακερά. Το μαύρο, βαμβακερό ύφασμα αποτελεί πλέον ορόσημο για το brand μιας και σμιλεύει μοναδικά το γυναικείο σώμα.
Έχει αλλάξει η πανδημία τον τρόπο που ψωνίζουν και που ντύνονται οι γυναίκες στην Ελλάδα;
Σίγουρα έχει εξελίξει τις αγοραστικές μας ικανότητες αφού έχουμε όλες έχουμε εξοικειωθεί πάρα πολύ με τις online αγορές, γεγονός που με χαροποιεί πάρα πολύ! Από εκεί και πέρα ένα πολύ μεγάλο ποσοστό που καθορίζει το τι θα φορέσουμε μέσα στην καθημερινότητά μας είναι η ψυχολογία και η διάθεσή μας, οπότε τώρα που νιώθουμε σιγά σιγά πως «βλέπουμε φως» είμαι σίγουρη πως επιστρέφει και πάλι στο προσκήνιο η επιθυμία να ντυθούμε και να φροντίσουμε τον εαυτό μας.
Τι ονειρεύεστε για το «The C Edition» μέσα στα επόμενα χρόνια;
Να κάνει σταθερά βήματα μέσα στον χώρο της μόδας και να αγαπηθεί ακόμη περισσότερο από τις γυναίκες.
Ιnfo: www.thecedition.com