Το πιο βιώσιμο brand ρούχων στη Σουηδία κατασκευάζει ρούχα αποκλειστικά από οργανικό βαμβάκι
Ανανεώθηκε:
Η Fjällräven αναδείχθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά ως το πιο οικολογικό fashion label στην κατηγορία «Ένδυση & Μόδα» από τον ευρωπαϊκό δείκτη βιωσιμότητας Sustainable Brand Index™.
Οι Σκανδιναβικές χώρες φημίζονται για την ευαισθησία τους και την ερευνητική τους πρωτοπορία απέναντι σε θέμα βιωσιμότητας και οικολογικής διαβίωσης. Έτσι δεν μας έκανε εντύπωση που ο τομέας της μόδας δεν «ξέφυγε» από αυτήν την πράσινη παράδοση και διεξήχθη στη Σουηδία η μεγαλύτερη μελέτη της Ευρώπης για την αειφορία σε ό,τι αφορά τα fashion labels. H εν λόγω έρευνα διενεργείται κάθε χρόνο από το 2011 με στόχο να αναδείξει τις αντιλήψεις για τα βιώσιμα brandse, σε δείγμα 58.000 καταναλωτών σε οκτώ χώρες, αξιολογώντας πάνω από 1.400 μάρκες σε 35 βιομηχανίες.
Στην πρώτη θέση αυτή της «πράσινης» λίστας βρέθηκε η Fjallraven. To 1960, o Åke Nordin δημιούργησε αυτό το fashion brand με το παράξενο (για τα δικά μας ακούσματα) όνομα, στο Örnsköldsvik στη βόρεια Σουηδία. Σήμερα, λειτουργικά και ανθεκτικά προϊόντα εξοπλισμού της μάρκας για δραστηριότητες στη φύση, είναι διαθέσιμα σε περισσότερες από 70 χώρες. Η γκάμα των προϊόντων Fjällräven αποτελείται από ρούχα και αξεσουάρ για γυναίκες και άνδρες, καθώς και από τσάντες πλάτης, σκηνές camping & υπνόσακους. Η Fjällräven δρά υπεύθυνα απέναντι στους ανθρώπους, τη φύση και το περιβάλλον και ενθαρρύνει τους ανθρώπους να αναπτύξουν ενδιαφέρον για δραστηριότητες στη φύση. Η Fjällräven διοργανώνει 2 μεγάλα events στη φύση, το Fjällräven Classic και το Fjällräven Polar, με χιλιάδες επισκέπτες κάθε χρόνο.
Η Fjällräven ξεχώρισε, λοιπόν, και φέτος καθώς δίνει προτεραιότητα στη χρήση ανακυκλωμένων, οργανικών και ανανεώσιμων υλικών, σύμφωνα με τα κριτήρια Higg Index. Ακόμη, από το 2015, και για όλα τα προϊόντα η εταιρεία χρησιμοποιεί μεθόδους εμποτισμού χωρίς φθοράνθρακες και το βασικό ύφασμά της G-1000 είναι κατασκευασμένο από ανακυκλωμένο πολυεστέρα και οργανικό βαμβάκι. Στο επίκεντρο της Fjällräven είναι και η αξιοποίηση μιας ολοκληρωμένης βιώσιμης σειράς μαλλιού, ενώ η εταιρεία είναι επίσης μέλος του Συνασπισμού Βιώσιμης Ενδυμασίας και της Πρωτοβουλίας του ΟΗΕ για την Παγκόσμια Δράση για το Κλίμα.
Η Christiane Dolva Törnberg, Επικεφαλής Αειφορίας της Fjällräven, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που η Fjällräven θεωρείται το πιο βιώσιμο εμπορικό brand της Σουηδίας στον κλάδο της. Η διάκριση αυτή έρχεται ως επιβεβαίωση της σκληρής δουλειάς που καταβάλουμε και μας δίνει την ώθηση να συνεχίσουμε για να εξελιχθούμε κι άλλο. Άλλωστε, η βιωσιμότητα δεν αποτελεί κάτι μεμονωμένο για εμάς, αλλά είναι μια αρχή μας, πλήρως ενσωματωμένη σε ό,τι κάνουμε.»
Στόχος του brand είναι να σχεδιάζει κομμάτια ανθεκτικά, λειτουργικά και διαχρονικά προϊόντα που ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να απολαμβάνουν τη φύση. Τα πολύχρωμα σχέδιά τους και το έξυπνο design τους, τα κάνουν ταυτόχρονα μία πρώτης τάξεως αγορά για όσους θέλουν να είναι στυλάτοι και ταυτόχρονα λατρεύουν τις outdoor δραστηριότητες. Βιωσιμότητα και μόδα, πάνε χέρι- χέρι σε αυτήν τη νέα, οικολογική εποχή για ολόκληρη την Ευρώπη.
Ιnfo: www.fjallraven.com