Ένα ελληνικό fashion brand παρουσιάζει το μέλλον της βιώσιμης μόδας στη χώρα μας
Μέσα από τη νέα τους συλλογή, το label «The KNLs», μας κάνει να στρέψουμε όλοι το βλέμμα στο «αύριο» του πλανήτη.
Η συλλογή F/W 2020-21 έχει ονομαστεί “Deconstructed” και διέπεται από τη φιλοσοφία της αποδομημένης τέχνης όπως αυτή μπορεί να εκφραστεί μέσα από τη μόδα. Περίτεχνα σκισίματα, επιτηδευμένες καταστροφές, εξωτερικές ραφές, διαφάνειες προσαρμοσμένες στα late 90s. «Με εμφανές το ενδιαφέρον μας για το περιβάλλον και το πλανήτη μας, χρησιμοποιούμε ως επί το πλείστον φυσικά υφάσματα όπως βαμβάκι, μοντάλ, μαλλί, πλεκτά με φυσικές ίνες και στη συλλογή αυτή επιλέξαμε βιοδιασπώμενο δέρμα και vegan δέρμα» μας είπαν οι δημιουργοί του brand «The KNLs», Μαρία και Δανάη Κανελλοπούλου.
«Στη προσπάθειά μας να συνδράμουμε και εμείς σε μια κοινωνική-περιβαλλοντική αλλαγή ψάχνουμε συνεχώς τρόπους να αυξήσουμε το ποσοστό των φυσικών υφασμάτων μας! Στη συγκεκριμένη συλλογή για τη σεζόν F/W 2020-21 των 80% των κομματιών αποτελείται από φυσικές συνθέσεις», συνεχίζουν οι σχεδιάστριες των «The KNLs».
Τα T-Shirts της συλλογής είναι unisex και δημιουργούν ένα συναίσθημα υπέροχης αίσθησης όταν τα φοράς γιατί το ύφασμά τους προέρχεται από συνδυασμό μοντάλ με 100% βαμβάκι, 2 στοιχεία απόλυτα φυσικά και πολύ άνετα και απαλά στην εφαρμογή τους. Όλα τα ρούχα τους, όπως τα πλεκτά φορέματα, οι ζακέτες και οι μπλούζες είναι από φυσικά νήματα. Το ίδιο και τα μάλλινα παλτό που έχουν υψηλά ποσοστά, της τάξεως του 90%, σε φυσικό μαλλί!
«Ερευνήσαμε εντατικά τη κατηγορία vegan και βιοδιασπώμενων δερματίνων για να καταλήξουμε στα vegan leather sets (jacket & παντελόνι) που χρησιμοποιούν ένα ύφασμα με βάση το νερό από πολυουρεθάνιο χωρίς διαλύτες και εσωτερικό ανακυκλωμένο πολυεστέρα, σε μια προσπάθεια να δημιουργήσουμε ηθική και βιώσιμη μόδα», τονίζουν η Μαρία και η Δανάη.
Τα statement jeans του ελληνικού brand «The KNLs» μετά από μεγάλη εγχώρια έρευνα που έγινε στον τομέα των υλικών και των τρόπων παρασκευής, φτιάχνονται πλέον από 100% ελληνικό βαμβάκι που δέχεται φυσική επεξεργασία για να φτάσει φυσικό και ξεχωριστό στο σχεδιαστικό δίδυμο.
Τέλος με τη μέθοδο «Upcycling» το brand αξιοποιεί τα περισσεύματα υφασμάτων με συνδυαστικό τρόπο ώστε να δημιουργήσουν συμπληρωματικά προϊόντα της συλλογής, όπως αξεσουάρ και τσαντάκια. Το μότο του «The KNLs» είναι «with attention to the planet» («με προσοχή στον πλανήτη») και φέτος έγινε πράξη, πιο πολύ από ποτέ, μέσα από μία collection που συνδυάζει την ελληνική δημιουργικότητα και καινοτομία με τις διεθνείς αρχές της βιώσιμης μόδας.