Η παρακμή της Αντριάνα Λίμα (και τα υπόλοιπα 3 sexy fashion films της εβδομάδας)
Είναι ένα από τα πιο πολύτιμα κορμιά στην αγορά της μόδας και είναι και το κορίτσι που επέλεξε ο Marc Jacobs για την καμπάνια του νέου αρώματος του. Decadence το ονομάτισε, κάτι που δεν μπορεί να έχει καμία ισχύ όταν γίνεται λόγος για αυτή.
Αρχές Οκτωβρίου το Μουσείο Μαντάμ Τισό της Νέας Υόρκης ανακοίνωσε ότι θα την κάνει κέρινο ομοίωμα. Τον Δεκέμβριο θα γίνει με την 15η πασαρέλα της για τη Victoria’s Secret ο Άγγελος με τη μεγαλύτερη διάρκεια στο χρόνο. Εννοείται ότι η Βραζιλιάνα είναι ένα κορίτσι που αξίζει πολλά.
Περίπου 9 εκατομμύρια δολάρια σύμφωνα με το περιοδικό Forbes που αξιολόγησε τις πιο ακριβές καμπύλες και βρήκε τη Λίμα στην 3η θέση.
Μια άλλη Βραζιλιάνα είναι στην πρώτη θέση αλλά σήμερα δεν θα ασχοληθούμε με αυτή. Η Λίμα παρακμάζει και ο Marc Jacobs τη θέλει μόνο μέσα στην έκλυτη decadence.
H Victoria’s Secret ξεκινάει να παίζει με τις αισθήσεις για να κορυφώσει το εορταστικό κλίμα αδιαφορώντας για όλα όσα τις έχουν καταλογίσει κατά καιρούς (βλ. σεξισμό, σεξουαλική αντικειμενοποίηση κοκ). Στο σποτ οι Lily Aldridge, Jac Jagaciak και Behati Prinsloo λικνίζονται στους ρυθμούς του "Tunnel Vision” από τους Dirty South και έχουν βρώμικες προθέσεις.
Η Vogue αποφάσισε να κάνει τη δική της εκδοχή του I’m Too Sexy που κάποτε ήταν επιτυχία και σήμερα είναι το εναρκτήριο λάκτισμα για τα κορίτσια που είναι πολύ ερωτικά ειδικά αν ντύνονται με τα πιο σέξι κομμάτια της γαλλικής μόδας. Γυρισμένο την τελευταία μέρα της εβδομάδας μόδας στο Παρίσι το μικρό αλλά κομψά σέξι φιλμ των Cass Bird καιJorden Bickham συγκεντρώνουν τις Irina Shayk, Taylor Hill, Grimes και Miguel ανάμεσα σε άλλες για να τραγουδήσουν τον ύμνο του σέξ μιας πολύ bourgeois μόδας.
Τι κάνει κάτι να αντέχει στο χρόνο; Κάτι που εμπνέει, κάτι που χαρίζει στο βλέμμα ηδονή, κάτι που θα εκτιμούσε ο Ανδρέας Εμπειρίκος όταν θα ήθελε να σταματήσει λίγο τη γραφή αυτού:
“Η Υβόννη ησθάνθη προς στιγμήν ίλιγγον. Διά πρώτην φοράν εις τη ζωήν της εξέρχετο από τα όρια του συμβατικού, από τα όρια του θεμιτού (...) Ο ίλιγγος της Υβόννης ήτο στιγμιαίος (...) Ο στιγμιαίος ίλιγγος παρήλθε τελείως. Ήτο λοιπόν ωραία η ζωή, πλήρης ηδονών, υπό τον όρον να ξεύρη κανείς να την ζη και να ημπορή να υπερπηδά ή να καταρρίπτη τα ευρισκόμενα ή τιθέμενα εμπόδια και παγίδες”.
Tι θα μπορούσε να αναδειχθεί κλασικό από τη συλλογή της Αgent Provocateur; Κάτι που είναι ντυμένο με δαντέλα. Η Ellen Von Unwerth πίσω από το φακό ενός φιλμ μικρού μήκους που η Sarah Shotton, creative director της εταιρείας ΑP, θέλει να αποκαλεί “αστική προστυχιά”.