Dior: Η συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019 με φεμινιστικά μηνύματα στο Παρίσι
Σε μια τέντα τσίρκου έγινε η επίδειξη του οίκου Dior για τη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019 και το θέαμα προσαρμόστηκε ανάλογα: Γυναίκες ακροβάτες έκαναν ένα εντυπωσιακό σοου, ντυμένες με κοστούμια του οίκου, πριν τα μοντέλα αρχίσουν να περπατούν στην πασαρέλα με τις δημιουργίες της Maria Grazia Chiuri.
Λίγο πριν ανοίξει τις πόρτες της η έκθεση για την ιστορία του οίκου Dior στο Μουσείο Victoria and Albert, η επίδειξη για την επερχόμενη συλλογή του Dior έδειξε ότι η υψηλή ραπτικοή του οίκου έχει τόσο μέλλον όσο και παρελθόν. Η Maria Grazia Chiuri είναι η πρώτη γυναίκα σχεδιάστρια του οίκου που αναλαμβάνει τα ηνία και έως τώρα δικαιώνει απόλυτα την επιλογή όσων την εμπιστεύτηκαν.
Η επιλογή του τσίρκου, επίσης δεν ήταν τυχαία. «Στο τσίρκο δεν αρκεί να είσαι όμορφη όταν παρευλαύνεις. Πρέπει να είσαι περήφανη, δυνατή, τολμηρή και να το διασκεδάζεις», είπε η ίδια η σχεδιάστρια στα παρασκήνια πριν την έναρξη του σόου. Η έκθεση για την ιστορία του οίκου δεν γέμισε το κεφάλι της με εικόνες αρχείου, αλλά της έδωσε μια άλλη προοπτική: «Βλέπω τη μόδα σαν μια έκφραση της κοινωνίας. Σε μια έκθεση μόδας μπορείς να δεις, μέσα από τα ρούχα, τις αξίες της κοινωνίας να αλλάζουν. Η δουλειά μου, σαν σχεδιάστρια του Dior είναι να δημιουργώ μόδα που απευθύνεται και συνδέεται με την κοινωνία σήμερα», συμπλήρωσε.
GONZALO FUENTES/REUTERS
Η Chiuri έχει φέρει μια νέα πνοή στον οίκο, ποντάροντας στην πιο δυναμική πλευρά των γυναικών. «Τιμούμε την ιδέα ότι η θηλυκότητα είναι δυναμική, ελεύθερη και αποφασισμένη. Οι γυναίκες που αγοράζουν υψηλή ραπτική σήμερα δεν θέλουν μόνο φορέματα για δεξιώσεις», λέει η ίδια.
Τα μπλουζάκια του οίκου με το σλόγκαν «We should all be feminists» («θα έπρεπε όλοι να είμαστε φεμινιστές»), έγιναν τεράστια επιτυχία και δημιούργησαν trend. Η Chiuri και ο οίκος Dior αντιλαμβάνονται την ανάγκη να δημιουργήσουν μόδα με μήνυμα. Και το πετυχαίνουν.