Νικόλ Ρίτσι: η κόρη του Λάιονελ Ρίτσι μας δείχνει το μέλλον του shopping με το Yahoo
Η Nικόλ Ρίτσι, υιοθετημένη κόρη του τραγουδιστή Λάιονελ Ρίτσι λέει hello στο μέλλον του shopping και πρωτοστατεί σε μια τηλεοπτική επανάσταση των αγορών με σειρά διαδραστικών βίντεο αγορών σε μια συμμαχία με τη Yahoo.
Για πολλούς η Ρίτσι πρωταγωνιστεί στο "μέλλον των αγορών". Το Yahoo Lifestyle ανακοίνωσε την έναρξη του "Style Now With" νέας τηλεοπτικής σειράς που μεταφέρει τους χρήστες του διαδικτύου στα σπίτια των αγαπημένων τους διασημοτήτων, οι οποίες προβάλλουν τα προϊόντα που αγαπούν και μοιράζονται προσωπικές τους ιστορίες που συνδέονται με αυτά.
Η σειρά θα προβάλλεται στο νέο δίκτυο περιεχομένου Now With Network που δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να αγοράζουν ό,τι επιθυμούν απευθείας μέσω διαδραστικού βίντεο. Στη σειρά "Style Now With", απλά θα μετακινούν τον κέρσορα πάνω σε ένα προϊόν που τους ενδιαφέρει και θα το αγοράζουν.
Η Νικόλ Ρίτσι επιστρέφει στην τηλεόραση με χιούμορ. Το έχει κάνει και στο παρελθόν ως πρωταγωνίστρια στο reality σόου του Fox "The Simple Life" με την Πάρις Χίλτον ενώ στη συνέχεια η Ρίτσι κέρδισε κοινό και εντυπώσεις ως κριτής στον διαγωνισμό σχεδιαστών μόδας του NBC "Fashion Star" και στο "Candidly Nicole" του VH1.
Επιπλέον η Ρίτσι και είναι από τους λίγους εκπροσώπους της βιομηχανίας της ψυχαγωγίας που έχουν δημιουργήσει με επιτυχία ένα brand μόδας επιμένοντας στο στιλ του boho.
Η "House of Harlow", η εταιρία που ξεκίνησε να προωθεί η Ρίτσι βοήθησε να διαδοθεί στις αρχές της δεκαετίας του 2000 πωλείται αποκλειστικά στο Revolve, καθώς και κοσμημάτων που πωλούνται σε καταστήματα στις ΗΠΑ.
Τώρα με τη σειρά "Wylde Honey", που ονομάστηκε έτσι από το παιδικό της ψευδώνυμο "Honey Child" και το προσωπικό της χόμπι τη μελισσοκομία, εισβάλλει στην αγορά με προϊόντα άμεσης κατανάλωσης κοσμήματα, αξεσουάρ και είδη ομορφιάς.
Το δίκτυο Now With είναι το πνευματικό παιδί της Νικόλ Γούιναμαν, ειδικής στο branding διασημοτήτων, η οποία ίδρυσε την εταιρεία Working Sundays σε συνεργασία με την Άσλεϊ Μάργκολις της A List και την Τουίλα Τρου της True Family Business.
"Συζήτησα με τις Γούιναμαν και Τρου αυτή την ιδέα αφήγησης που είναι τόσο μοντέρνα και φρέσκια, ήταν σημαντικό να δημιουργήσω κάτι νέο μαζί τους" δήλωσε η Ρίτσι για την απόφαση να ιδρύσει νέο brand.
Αναφερόμενη στην ιδέα των βίντεο είπε: "Xρειαζόμουν έναν νέο τρόπο να μιλήσω απευθείας στον πελάτη μου και αυτό είναι κάτι εντελώς διαφορετικό από το να πουλάς στο Revolve. Είναι ένας συνδυασμός των δύο κόσμων μου, της μόδας και της τηλεόρασης" είπε.
Το πρώτο βίντεο θα κάνει ντεμπούτο στις 15 Νοεμβρίου στο YahooLifestyle.