Louis Vuitton, Νεϊμάρ & Μαρκεζίνι: πολυτέλεια & έρωτας οι Instagram Influencers της Εβδομάδας Μόδας
Είναι εντυπωσιακό όχι όμως και ανεξήγητο. Ο σταρ του ποδοσφαίρου Νεϊμάρ και η σύντοφος του βραζιλιάνα ηθοποιός και μοντέλο, Μπρούνα Μαρκεζίνι είναι οι κορυφαίοι σκόρερ - έκπληξη στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι συγκεντρώνοντας περισσότερα από 2 εκατομμύρια likes στο Instagram με ένα πορτρέτο τους.
Η φωτογραφία της από την επίδειξη μόδας του brand Off-White, την οποία παρακολούθησε μαζί με τον Νεϊμάρ είναι η ανάρτηση με τα περισσότερα likes στο Instagram.
Η γαλλική start-up, Heuritech, η οποία χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να βοηθήσει τη βιομηχανία της μόδας να ανιχνεύσει τις τάσεις online.
H Heuritech ανέλυσε τις 10 μάρκες που συγκέντρωσαν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, καθώς και τις 10 κορυφαίες τσάντες που εμφανίστηκαν στο Instagram την περίοδο 24 Σεπτεμβρίου - 2 Οκτωβρίου, σύμφωνα με το WWD.
Χρησιμοποιώντας τους συγχωνευμένους αριθμούς, συνέκρινε τα δεδομένα με την Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης.
Kαι στις δύο Εβδομάδες Μόδας (στο Παρίσι και στη Νέα Υόρκη) καταγράφηκαν 88.000 αναφορές στο Off-White.
Η δημοφιλέστερη φωτογραφία στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι ήταν της Μπρούνα Μαρκεζίνι και του Νεϊμάρ, που συγκέντρωσε 2.089.936 likes.
Το brand του Βέρτζιλ Άμπλο (Virgil Abloh) Off-White ήταν το πιο πολυσυζητημένο στη Νέα Υόρκη, με περισσότερες από 13.000 αναφορές και κατατάχθηκε στην έκτη θέση στο Παρίσι, πίσω από τους οίκους Louis Vuitton, Chanel, Dior, Gucci και Saint Laurent.
Τα στοιχεία αποκαλύπτουν και κάποιες εκπλήξεις. Οι Louis Vuitton, Gucci και Off-White έκαναν επιδείξεις μόνο στο Παρίσι, αλλά συγκέντρωσαν αναφορές και στις δύο Εβδομάδες Μόδας, αναφέρει η έρευνα.