Fashion report: o Dior κάνει επέλαση στη Μύκονο & πτώχευση για τον Carven
Μετά τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην καμπάνια του ιταλικού οίκου μόδας Dolce & Gabbana η Μύκονος παραδίδεται στην επέλαση του γαλλικού οίκου Dior που επιστρέφει στην παλιά, κυκλαδίτικη αγάπη του.
Ο διάσημος οίκος μόδας Dior εγκαινιάζει μια pop-up boutique στο νησί των ανέμων. Σε αυτό θα διατίθενται κομμάτια από τη συλλογή που είναι εμπνευσμένη από το νησί των Κυκλάδων. Το κατάστημα θα λειτουργήσει από τις 15 Ιουνίου και θα παραμείνει ανοικτό μέχρι τις 15 Οκτωβρίου.
Η συλλογή για τη Μύκονο έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά από την καλλιτεχνική διευθύντρια του οίκου, Μαρία Γκράτσια Κιούρι. Με θέμα το πανέμορφο νησί, περιλαμβάνει αρκετά ρούχα, παπούτσια, τσάντες και αξεσουάρ, εκ των οποίων πολλά φέρουν το σύνθημα J'adior Mykonos. Εξάλλου, η φράση J'adior αποτελεί βασικό σλόγκαν προώθησης του οίκου.
Εκτός από τη συλλογή με θέμα τη Μύκονο, οι πελάτες θα έχουν την ευκαιρία να αγοράσουν σχέδια και από την φθινοπωρινή κολεξιόν του οίκου για το 2018.
Αν και ο διάσημος οίκος δεν έχει κατάστημα στο νησί, η Μύκονος παίζει έναν σημαντικό ρόλο στην ιστορία του.
Ο ιδρυτής του Κριστιάν Ντιόρ έμεινε εκεί στις αρχές της δεκαετίας του 1950. Μπορούσε κανείς άλλωστε να δει την επιρροή του νησιού στα σχέδια του από το 1953 και μετά, όπως για παράδειγμα σε φορέματα που έφεραν το όνομα Αθήνα, Κέρκυρα ή Ρόδος.
Πτώχευση για τον Carven που αποθέωσε η Πιάφ
O γαλλικός οίκος μόδας Carven που έντυσε τη βασίλισσα του καμπαρέ Εντίθ Πιάφ υπέβαλε αίτηση πτώχευσης, ανακοίνωσε σήμερα εκπρόσωπος της εταιρίας, στην οποία απασχολούνται 100 εργαζόμενοι.
Ο οίκος Carven, που ιδρύθηκε το 1945 από την Κάρμεν ντε Τομάσο, και κατέκτησε τον χώρο της μόδας τη δεκαετία του 1950 με τα ροζ φορέματά του που είχαν καρό και σχέδια, είχε μερικούς από πιο τους διάσημους πελάτες της εποχής όπως η γαλλίδα τραγουδίστρια Πιάφ.
"Ο Carven αδυνατεί να καταβάλει τις πληρωμές του και ζητεί σήμερα να τεθεί υπό προστασία για πτώχευση", δήλωσε ο εκπρόσωπος.
Ο οίκος μόδας έντυσε τις αεροσυνοδούς της Air France τη δεκαετία του 1970 πριν βρεθεί αντιμέτωπος με τη δύσκολη δεκαετία που ακολούθησε και αναγεννηθεί από τις στάχτες του την πρώτη δεκαετία του 21ου αιώνα.
Οι ετήσιες πωλήσεις του οίκου ήταν 20 εκατομμύρια ευρώ το 2017, οι μισές του 2014, όταν καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου έφυγε και ο κύκλος εργασιών πήγαινε από το κακό στο χειρότερο.