Πώς μια νέα εταιρία μόδας φέρνει τη φιλανθρωπία στη μόδα με 90%
Μια νέα πολιτική τιμολόγησης στη βιομηχανία της μόδας προτείνει νέο brand που θέλει να ξαναγράψει τους κανόνες της αγοράς στο στιλ. Το νέο brand με έδρα το Λονδίνο θα διαθέτει το μεγαλύτερο ποσοστό των κερδών του σε φιλανθρωπικούς σκοπούς.
Ένα νέο brand με έδρα το Λονδίνο δίνει τη δυνατότητα αγοράς γυναικείων ενδυμάτων που παράγονται με πιο ηθική και βιώσιμη διαδικασία.
Η ετικέτα πολυτελών γυναικείων ενδυμάτων 90 per cent, η οποία λανσαρίστηκε μόλις αυτό το μήνα - δίνει το 90% των κερδών της σε φιλανθρωπικούς σκοπούς με στόχο τον έλεγχο και περιορισμό των κακών συνθηκών εργασίας στη βιομηχανία της μόδας και τη μείωση των αρνητικών επιπτώσεών της στο περιβάλλον.
Το μότο της εταιρίας #DressBetter αποτελεί μέρος μιας προσπάθειας να ξεκινήσει ένα κίνημα καταναλωτών που δίνει κίνητρα τόσο στους κατασκευαστές, όσο και στους αγοραστές των ενδυμάτων.
Πιο συγκεκριμένα, το 90% των διανεμηθέντων κερδών κατανέμεται σε διάφορες φιλανθρωπικές δραστηριότητες και σε εκείνους που δημιουργούν τη συλλογή.
Οι πελάτες έχουν λόγο στο πού θα διοχετευθούν τα χρήματα, καθώς μετά από κάθε αγορά τούς δίνεται η επιλογή να ψηφίσουν υπέρ ενός σκοπού.
"Είναι το μέλλον"
Το brand που συνδυάζει ηθική και αισθητική, ιδρύθηκε από τους Σαφίκ Χασάν και Πάρα Χάμιλτον. Οι πρώτες ύλες και η κατασκευή παρακολουθούνται στενά για να επιτευχθεί ο στόχος της τήρησης της δεοντολογίας και της βιωσιμότητας με τα πάντα να προέρχονται μόνο από προμηθευτές που λειτουργούν σύμφωνα με τους καλύτερους κώδικες πρακτικής.
"Θέλαμε ο σχεδιασμός να είναι απόλυτα σύγχρονος και να δείχνει ότι δεν υπάρχουν συμβιβασμοί στην ποιότητα και τα σχέδια. Το πρωτοποριακό επιχειρηματικό μοντέλο δεν πρέπει ποτέ να μιλάει περισσότερο από το προϊόν και η ηθική στάση θα πρέπει να είναι η βάση όλων των brand. Είναι το μέλλον" τόνισε ο διευθυντής δημιουργικού του 90 per cent, Μπεν Μάθιους.