Επίσκεψη Μακρόν: Μαθήματα αντισυμβατικής κομψότητας από την 64χρονη Μπριζίτ
Με την ετικέτα του Louis Vuitton, τον οίκο που έχει (ανεπίσημα) αναλάβει να αναδείξει το στιλ της στις δημόσιες εμφανίσεις της ως Πρώτη Κυρία της Γαλλίας, η αντισυμβατική Μπριζίτ Μακρόν είναι ξανά η επιτομή του ανεπιτήδευτης κομψότητας.
Ζωντανή απόδειξη του κανόνα ότι το στιλ δεν το αγοράζεις, το έχεις, η 64χρονη Μακρόν κερδίζει τις εντυπώσεις με το ασπρόμαυρο σύνολο της (το λευκό top, το σιγκαρέτ παντελόνι της και την λευκή, δερμάτινη τσάντα Louis Vuitton που κρύβει διακριτικά την ατζέντα της).
Συνεχίζοντας να καλλιεργεί ένα νέο στιλ Πρώτης Κυρίας που επαναπροσδιορίζει την τάση του Chic Bobo που πλέον είναι κανόνας στη γυναικεία γκαρνταρόμπα με slim-cut κοψίματα που έχουν αναφορές στο navy η Μακρόν έχει μια rock γοητεία -τουλάχιστον έτσι την προσδιορίζει η L’Express.
Αλλάζοντας τη γραμμή που καθιέρωσε η πρώην ένοικος του Élysée Palace Κάρλα Μπρούνι-Σαρκοζί που προτιμούσε τις συχνά γκρι και αυστηρές δημιουργίες του οίκου Dior συντηρώντας ένα σεμνότυφο συχνά προφίλ, η Μακρόν θυμίζει συχνά τη Μελάνια Τραμπ - όταν δεν κάνει λάθη περπατώντας με γόβες στο Τέξας μετά τον ολέθριο τυφώνα Χάρβεϊ. Άλλωστε και οι δύο έχουν 24 χρόνια διαφορά με τους συντρόφους τους απλά αντίθετα - η Μελάνια είναι 24 χρόνια μικρότερη από τον Τραμπ, η Μπριζίτ 24 χρόνια μεγαλύτερη από τον Μακρόν.
Αν και στην άφιξη της στην Ελλάδα δεν φόρεσε ξανά μίνι χωρίς καλσόν (μια εμφάνιση που συχνά τιμά), η Μακρόν είναι ό,τι είπε η καλλιτεχνική διευθύντρια Delphine de Canecaude στην L’Express:
Είναι rock’n’roll. Δεν σκέφτεται ούτε για μια στιγμή τα στερεότυπα, δεν λέει είμαι 64, δεν μου επιτρέπεται να φοράω κοντές φούστες, δωδεκάποντα, δερμάτινα παντελόνια και αμάνικα top. Τα τολμάει όλα. Είμαι μια mega wonderwoman”.
Οι οίκοι που επιλέγει (Louis Vuitton, Christian Dior, Hermès αλλά και Moncler) καθιερώνουν την Μακρόν ως ένα style icon που ισορροπεί περίτεχνα ανάμεσα στην ωριμότητα και την αμεριμνισία των νεανικών της χρόνων.
Για πολλούς η Μακρόν (που έχει τρία παιδιά και εφτά εγγόνια) είναι η Τζέιν Φόντα της Γαλλίας. Η αντισυμβατικότητα και η ομοιότητα τους προφανώς και το δικαιολογεί.