Emily Ratajkowski: 19 λήψεις για τον τίτλο της βασίλισσας του swimwear
Η μεταφεμινίστρια και τολμηρή σε δηλώσεις και πόζες Emily Ratajkowski κάνει την πρώτη της απόπειρα ως σχεδιάστρια μόδας συνυπογράφοντας για εταιρία μαγιό τη δική της σειρά.
Η EmRata γνωρίζει ότι η ίδια είναι το πλέον ευπώλητο προϊόν με μπικίνι και ως τέτοια πρωταγωνιστεί στη διαφημιστική καμπάνια εξασφαλίζοντας δημοφιλία.
Αυτή είναι η πρώτη απόπειρα της ως σχεδιάστρια μόδας επενδύοντας στις αναλογίες της αλλά και τα 15 εκατομμύρια followers στα social media . Στην πρώτη της συλλογή "Inamorata" η Ratajkowski προτείνει έξι εμφανίσεις με polka dot και leopard-print.
Το 2015, η κερδοφόρα αγορά των γυναικείων μαγιό "έφερε" στα ταμεία το 68% του συνόλου των κερδών της βιομηχανίας της μόδας. Το swimwear πρόκειται να αποφέρει ως είδος περίπου 2.2 δισεκατομμύρια δολάρια στη μόδα μέχρι το 2022 ισχυρίζονται οι αναλυτές μόδας.