ΟΜΟΡΦΙΑ

V.I.C. is for victory: Όταν ένα press trip γίνεται λόγος για να αλλάξεις τον τρόπο που σκέφτεσαι

Βρέθηκα στο Παρίσι με την αγαπημένη Vichy για το πρώτο ever V.I.C event και δεν γύρισα μόνο με γνώσεις, αλλά και με διαφορετικό attitude για την ομορφιά και την υγεία.

Ούσα στον χώρο της ομορφιάς εδώ και -σχεδόν- 18 χρόνια, μπορώ να πω ότι έχω αναπτύξει αδυναμίες. Αγαπώ κάποια brands πολύ, τόσο ως καταναλώτρια που -πράγματι- έχει βρει λύσεις ανάμεσα στα προϊόντα τους, όσο και γιατί πρεσβεύουν αξίες που συμμερίζομαι και θαυμάζω. Ένα από αυτά, είναι και η Vichy, το brand που εδώ και 93 χρόνια αγαπά και φροντίζει την επιδερμίδα μας (και όχι μόνο). Όταν λοιπόν έλαβα την πρόσκληση για να παρακολουθήσω το V.I.C. (event της Vichy Laboratoires στο Παρίσι, δέχτηκα με ενθουσιασμό.

Η Vichy είχε καιρό να διοργανώσει event τέτοιου βεληνεκούς και το ότι θα το παρακολουθούσα, παρέα με 250 καλεσμένους από 20 χώρες, ήταν μεγάλη μου τιμή. Ιδού, λοιπόν, όσα είδα και έμαθα σε αυτό το ταξίδι.

Φτάνοντας στο Vichy Integrative Center

Στην εντυπωσιακή Galerie Joseph στο Παρίσι, η Vichy δημιούργησε το Vichy Integrative Center (hello V.I.C), ένα pop-up «hub υγείας». Το κόκκινο χρώμα κυριαρχούσε παντού, αποπνέοντας μια αίσθηση δυναμισμού και ενθουσιασμού. Κάθε γωνιά ήταν προσεκτικά διακοσμημένη με προϊόντα Vichy, ενημερωτικά stands και διαδραστικά displays που μας προσκαλούσαν να ανακαλύψουμε τις τελευταίες καινοτομίες της μάρκας. H αγάπη και η προσοχή στην λεπτομέρεια που είχε δοθεί για το στήσιμο του χώρου, ήταν ξεκάθαρη στα χαμόγελα των καλεσμένων και πραγματικά αντανακλούσε τη δέσμευση του brand στην καινοτομία και την αριστεία.

Κάτι ακόμα που έκανε την V.I.C εμπειρία ιδιαίτερα ξεχωριστή για εμάς τους δημοσιογράφους, ήταν ότι η Vichy μας έδωσε την δυνατότητα μιας ιδιωτικής ξενάγησης μαθαίνοντας πρώτοι απ'όλους τα νέα επιστημονικά δεδομένα και καινοτομίες της μάρκας. Τι μάθαμε λοιπόν…

The news

Βασικός πυλώνας του event ήταν η παρουσίαση των νεότερων καινοτόμων προϊόντων της Vichy, ευθύς εξ’ αρχής, λοιπόν, «βυθιστήκαμε» στον κόσμο της σειράς Liftactiv Collagen Specialist. Πρόκειται για μια σειρά προϊόντων περιποίησης της επιδερμίδας που υπόσχεται να ενισχύσει την παραγωγή κολλαγόνου κατά 200%, επανενεργοποιώντας τους φυσικούς μηχανισμούς του δέρματος για μια πιο νεανική όψη.

Ειδικοί της Vichy μας εξήγησαν τη σημασία του κολλαγόνου για τη διατήρηση της σφριγηλότητας της επιδερμίδας και τον τρόπο με τον οποίο, η σειρά Liftactiv Collagen Specialist, μπορεί να συμβάλει σε μια πιο λαμπερή και νεανική εμφάνιση.

Εκτός όμως από αυτό, στον χώρο είχε στηθεί ένα Collagen Bar όπου μπορούσαμε να απολαύσουμε ένα non alcoholic κοκτέιλ και ένα collagen Jelly Cake, εμπλουτισμένα με πόσιμο κολλαγόνο, πριν περάσουμε στην χρήση των Red Light Therapy Masks οι οποίες ενισχύουν την παραγωγή κολλαγόνου.

Αναζωογονημένες, περάσαμε στο next big thing της Vichy, που δεν ήταν άλλο από την φροντίδα των μαλλιών μας.Η Vichy μας παρουσίασε το Dercos Aminexil Clinical R.E.G.E.N. Booster. Πρόκειται για μια παγκόσμια αποκλειστικότητα που υπόσχεται διπλή δράση κατά της τριχόπτωσης: Ενισχύοντας την ανάπτυξη των μαλλιών και καταπολεμώντας την απώλειά τους.

Οι κλινικές μελέτες που παρουσιάστηκαν έδειξαν αύξηση κατά +14.000 τρίχες σε διάστημα 12 εβδομάδων χρήσης, κάτι που έγινε ακόμα πιο σαφές με το on site display που έδειχνε τη διαφορά που κάνουν στον όγκο των μαλλιών οι +14.000 τρίχες. Ακόμα, στο ειδικά διαμορφωμένο Dercos Aminexil hub ήρθαμε σε επαφή και με την νεότερη τεχνολογία της Vichy στον τομέα της τριχόπτωσης, το ScalpConsult Pro. Αυτό το πρωτοποριακό εργαλείο χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη και διαθέτει δυνατότητα μεγέθυνσης x50 για να αναλύσει σε βάθος την υγεία του τριχωτού της κεφαλής. Με τρεις διαφορετικές λειτουργίες φωτισμού, το ScalpConsult Pro μπορεί να βοηθήσει δερματολόγους και φαρμακοποιούς να διαγνώσουν οκτώ διαφορετικές ανάγκες των μαλλιών και του τριχωτού, προτείνοντας έτσι εξατομικευμένες θεραπείες.

The integrative talks

Δεν βρεθήκαμε όμως στο Παρίσι με την Vichy μόνο για να μάθουμε τα νέα του brand. Το Vichy Integrative Center άλλωστε, έδωσε βήμα σε ειδικούς και κορυφαίους Influencers του χώρου ώστε να ανοίξουν μία πληθώρα συζητήσεων μέσω των Vichy Integrative Talks.

Η αποστολή της Vichy, άλλωστε, είναι σαφής και μας την εξήγησε ο ίδιος ο Πρόεδρος της Vichy, Vincent Chauvière: Η Vichy θέλει να βοηθήσει γυναίκες και άνδρες να βελτιώσουν την υγεία τους, σε κάθε στάδιο της ζωής του. Αυτό το κάνει μέσω των καινοτομιών, της επιστήμης και της τεχνολογίας, αλλά όπως μας εξήγησε -με τη σειρά της- η Διευθύντρια Ιατρικής Επικοινωνίας της Vichy, Paulina Andrycz, η Vichy υιοθετεί μία νέα, ολιστική προσέγγιση στην υγεία, η οποία λαμβάνει υπόψιν όχι μόνο τα δερματολογικά προϊόντα, αλλά και τον τρόπο ζωής και τη διατροφή.

Κάπως έτσι, το βήμα (και το μικρόφωνο) πήραν διακεκριμένοι επιστήμονες, και influencers του χώρου της υγείας. Πιο συγκεκριμένα, είχαμε την -τεράστια- τύχη να ακούσουμε τη βιοχημικό Jessie Inchauspé, γνωστή και ως @glucosegoddess, να μοιράζεται τις γνώσεις της σχετικά με τη διατροφή και την υγεία.

Ακολουθούσα την Jessie για αρκετό καιρό και λάτρευα τον τρόπο με τον οποίο μιλά για την επιστήμη της, όμως βλέποντάς τη μπροστά μου να μιλά πραγματικά με έκανε να αλλάξω τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζω τη διατροφή σε σχέση με το δέρμα μου. Η συμμετοχή της στα Vichy Integrative Talks ήταν μία ακόμα απόδειξη ότι, η Vichy δεν περιορίζεται στα -εξαιρετικά- εργαστήριά της, αλλά συνεργάζεται και δίνει βήμα σε εξαιρετικούς επιστήμονες που αγγίζουν τον κόσμο σε ένα βαθύτερο επίπεδο.

Έπειτα, μας μίλησαν οι Dr. Mamina Turegano και ο Dr. Luke J. Maxfield, οι οποίοι κατέρριψαν μύθους που κυκλοφορούν γύρω από την περιποίηση με κολλαγόνο και την τριχόπτωση, απαντώντας σε ερωτήσεις του κοινού και δίνοντας πολύτιμες συμβουλές για την υγεία του δέρματος και των μαλλιών.

Τι κράτησα από όλα τα παραπάνω και τι πρέπει όλοι μας να κρατήσουμε; Ότι η διατροφή και το lifestyle μας στο σύνολό τους, είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την ποιότητα της επιδερμίδας και των μαλλιών μας. Η Vichy είναι δίπλα μας για να προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις και απαντήσεις στα «θέλω» της επιδερμίδας και των μαλλιών μας, αλλά όλα τα υπόλοιπα είναι στο χέρι μας. Αυτό θεωρώ ότι ήταν και το turning point για εμένα. Επιλέγοντας τους σωστούς ανθρώπους και στήνοντας ένα immersive event, η Vichy κατάφερε να χαράξει ανεξίτηλα στο μυαλό μου αυτό που ήξερα, αλλά αγνοούσα: Ότι η ομορφιά δεν είναι μόνο αποτέλεσμα της περιποίησης που προσφέρουμε στον εαυτό μας, αλλά της βαθιάς φροντίδας και αγάπης που του δείχνουμε. Δεν ήταν αυτό το τέλος όμως.

Hormonall μία πρωτοβουλία της Vichy

Η δέσμευση της Vichy για την υγεία των γυναικών -πλέον-, ξεπερνά την περιποίηση και φθάνει βαθιά, πολύ βαθιά, σε θέματα που μας αφορούν όλες και για τα οποία -συχνά- δεν είχαμε την στήριξη που χρειαζόμασταν. Αυτή η δέσμευση της Vichy παίρνει μορφή μέσω του Hormonall, Πρόκειται για ένα νέο πρόγραμμα κοινωνικής ευθύνης έχει σαν στόχο να ενημερώσει και να εκπαιδεύσει το κοινό σχετικά με την ορμονική υγεία των γυναικών. Οι ορμονικές διαταραχές εξάλλου, μπορούν να επηρεάσουν τις γυναίκες σε κάθε στάδιο της ζωής τους, από την εφηβεία μέχρι την εμμηνόπαυση.

Το Hormonall φιλοδοξεί να μας βοηθήσει όλες να κατανοήσουμε καλύτερα τις αλλαγές που βιώνουμε και να τις διαχειριστούμε με πιο αποτελεσματικό τρόπο. Η παρουσίαση του Hormonall ήταν μια συγκινητική στιγμή που έδειξε την ευαισθησία της Vichy απέναντι στις ανάγκες των γυναικών και ένα θέμα για το οποίο θα μιλήσουμε πολύ πιο αναλυτικά σε επόμενο χρόνο (stay tuned).

Party time

Η Γαλλική ομάδα της Vichy μας είχε αναφέρει σε ένα coffee break (off the record) ότι ετοιμάζουν κάτι πραγματικά εντυπωσιακό. Σε καμία περίπτωση, ωστόσο, δεν περιμέναμε αυτό το extravagant red party που διοργανώθηκε στο εμβληματικό Les Bains. To dress code ήταν «Total Red» και κάθε γωνιά ήταν ένα μικρό celebration της ομορφιάς και της αγάπης της Vichy για της ομορφιά. Μοναδικά cocktails, απίθανοι DJ’s και μία ατμόσφαιρα που αποδείκνυε ότι ένα brand μπορεί πράγματι να ενώσει γυναίκες από όλο τον κόσμο όχι μόνο μέσω της επιστήμης, αλλά και μέσω της ειλικρινούς αγάπης για την ομορφιά και την φροντίδα.

Κάπου εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι η Vichy άνοιξε αποκλειστικά για εμάς το night club του Les Bains στο οποίο χορέψαμε μέχρι που δεν μας κρατούσαν άλλο τα πόδια μας, ανάμεσα σε Influencers, ειδικούς και στελέχη της Vichy που γιόρταζαν τη νέα εποχή για τη μάρκα.

Τι κράτησα, τι άλλαξα και τι δεν θα ξεχάσω ποτέ

Ήταν ένα πολύ γεμάτο ταξίδι, γεμάτο από εμπειρίες, γνώσεις, αλληλεγγύη και αγάπη για την ομορφιά. Ήταν όμως και ένα ταξίδι στο οποίο κάθε μία από εμάς μπήκε στη διαδικασία να σκεφτεί και να δει την ομορφιά διαφορετικά, πιο ολιστικά, πιο σφαιρικά και πιο ανθρώπινα. Κάπως έτσι μαγικά λοιπόν, η Vichy μας παρουσίασε τα νέα και τις καινοτομίες της αλλά και την νέα εποχή που -όπως είπα- ξεκινά για το brand που μας μιλά επιστημονικά μεν, αλλά σε ένα άλλο, πιο βαθύ επίπεδο δε.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης