ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

H καινούργια Bentley Continental GT είναι πιο πολυτελής και ακόμα πιο δυνατή και γρήγορη

Αν για κάτι αξίζει εύφημος μνεία στους σχεδιαστές της Bentley είναι πως 14 ολόκληρα χρόνια μετά την πρώτη παρουσίασή της Continental GT -έγινε το 2003- δεν δείχνει καθόλου ξεπερασμένη.

Αυτό αν μη τι άλλο είναι ένα καλοδεχούμενο bonus για την καινούργια γενιά της, που μόλις παρουσιάστηκε και η οποία διατηρεί σε σημαντικό βαθμό τις βασικές γραμμές της προκατόχου της. Ταυτόχρονα είναι σαφώς πιο σύγχρονη και εντυπωσιακή, με μια μάσκα που πλέον είναι ακόμα πιο εμφατική και με τροχούς 21 ιντσών στο βασικό της εξοπλισμό, οι οποίοι πρέπει να είναι από τους μεγαλύτερους στάνταρ στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Για όσους πάντως δεν μένουν ικανοποιημένοι υπάρχουν και ζάντες 22 ιντσών, ενώ γενικά ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να προσαρμόσει πολλά στοιχεία της εικόνας της νέας Continental GT στο προσωπικό του γούστο. Είτε στην εξωτερική της εμφάνιση είτε στη διαμόρφωση του εσωτερικού της.

Το οποίο είναι υπερ-πολυτελές αλλά και high tech, μιας και υπάρχουν όλα τα διαθέσιμα συστήματα υποβοήθησης, καθώς και μια οθόνη 12,3 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό που η βρετανική εταιρεία που ανήκει στον όμιλο της Volkswagen ονομάζει Rotary Display. Οι σχεδιατές της Bentley εμπνεύστηκαν για τη δημιουργία της από την Aston Martin DB5 που πρωταγωνιστούσε τη δεκαετία του '60 στις ταινίες του James Bond και άλλαζε πινακίδες με το πάτημα ενός κουμπιού. Εδώ ανάλογα η οθόνη με το πάτημα ενός κουμπιού περιστρέφεται κατά 120 μοίρες και αλλάζουν οι ενδείξεις της, ενώ όταν δεν χρησιμοποιείται η επένδυσή της είναι ίδια με την ξύλινη της υπόλοιπης επιφάνειας του ταμπλό.

Αυτό εντάσσεται στη λογική που ακολουθεί η Bentley και η οποία δεν θέλει η χρήση υψηλής τεχνολογίας να αλλοιώνει το στυλ των μοντέλων της. Άλλα πάντως στοιχεία εξοπλισμού που είναι άξια αναφοράς είναι τα διαθέσιμα ηχοσυστήματα υψηλής πιστότητας. H εισαγωγική επιλογή είναι ένα με 1.500 Watt και 16 ηχεία της δανέζικης Bang & Olufsen (Β&Ο) και η κορυφαία ένα της βρετανικής Naim, με 2.200 Watt και 18 ηχεία.

Βάση του νέου κουπέ της Bentley, στην πορεία θα ακολουθήσει και το κάμπριο, είναι το καινούργιο πλαίσιο που χρησιμοποιείται και στην επίσης νέα Porsche Panamera, και μεταξύ άλλων εξασφαλίζει καλύτερη κατανομή βάρους μεταξύ των δύο αξόνων. Από κει και πέρα για τη πνευματική ανάρτηση υπάρχουν 3 προγράμματα λειτουργίας, ενώ για την πιο άμεση λειτουργία κάποιων από τα πολλά υποσυστήματα της Continental GT υπάρχει και παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48V, όπως και στο τζιπ της μάρκας, τη Bentayga.

Η περιστρεφόμενη κατά 120 μοίρες οθόνη είναι ένα από τα τεχνολογικά high lights της νέας Bentley Continental GT. Πηγή: Bentley

Η επιλογή των μηχανικών της βρετανικής εταιρείας για τον κορυφαίo κινητήρα της γκάμας και μοναδικό διαθέσιμο μέχρι στιγμής, ήταν και πάλι ένας W12. Ο οποίος είναι ολοκαίνουργιος, 6.000 κυβικών με διπλά turbo και δύο συστήματα ψεκασμού - ένα υψηλής πίεσης 200 bar και ένα χαμηλής 6 bar. Η υιοθέτησή τους βοηθά στην καλύτερη απόδοση της ισχύος και της ροπής και στη μείωση τόσο της κατανάλωσης όσο και των εκπεμπόμενων ρύπων. Στο τελευταίο συμβάλλει και το σύστημα απομόνωσης κυλίνδρων.

Ο 6.0 W12 συναρμολογείται στο χέρι -διαδικασία που χρειάζεται 6,5 ώρες για να ολοκληρωθεί- αποδίδει 635 ίππους και 900 Nm από τις 1.350 έως τις 4.500 σ.α.λ., επιταχύνει το βαρύ αμάξωμα από στάση έως τα 100 χλμ./ ώρα σε μόλις 3,7 δεύτερα, ενώ μπορεί να το κινήσει μέχρι και με 333 χλμ./ ώρα.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης