ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η νέα εισαγωγική Ferrari λέγεται Portofino και έχει 600 ίππους

Η California, το μοντέλο στη βάση της γκάμας της Ferrari που είχε προκαλέσει αίσθηση με τη μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή του, συμπλήρωσε τον κύκλο της και έτσι η ιταλική εταιρεία παρουσίασε, καταρχήν διαδικτυακά, τη διάδοχό της.

Η οποία λέγεται Portofino, υιοθετώντας την ονομασία ενός από τα πιο διάσημα θέρετρα της Ιταλίας -ναι, το ίδιο κάνουν και πολλές πιτσαρίες ανά την υφήλιο- και θα εμφανιστεί για πρώτη φορά επίσημα στο ευρώ κοινό, στην έκθεση της Φρανκφούρτης στα μέσα Σεπτεμβρίου.

Η Portofino προχωρά τη σχεδίαση της California ένα βήμα παρακάτω, καθώς είναι πιο επιθετική και ακόμα πιο εντυπωσιακή, ενώ διατηρεί τη μοναδική σε μοντέλο της Ferrari μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή που της εξασφαλίζει το διπλό χαρακτήρα του κουπέ και του ρόουντστερ. Το μήκος της φτάνει σχεδόν τα 4,60 μέτρα -για την ακρίβεια 4,586- ενώ σύμφωνα με την ιταλική εταιρεία και τους μηχανικούς της το βάρος θα είναι αισθητά μικρότερο σε σχέση με την προκάτοχό της. Χάρη στην εκτεταμένη χρήση πιο ελαφρών υλικών τόσο στο πλαίσιο όσο και στο αμάξωμά της.

Το εσωτερικό της των 2+2 θέσεων -το +2 για τις πίσω είναι μάλλον τυπικό, μιας και πολύ δύσκολα θα μπορέσει να καθίσει κανείς- ακολουθεί το σύγχρονο στυλ των μοντέλων της πιο διάσημης αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο. Έτσι θα υπάρχει η μεγάλη οθόνη των 10,2 ιντσών στο κέντρο το ταμπλό και η χαρακτηριστική κονσόλα με τα μπουτόν, ενώ ενδιαφέρον είναι πως οι Ιταλοί κάνουν λόγο για μείωση κατά 30% του αέρα που φτάνει στο εσωτερικό και τους επιβάτες με κατεβασμένη την οροφή χάρη σε ένα νέο ανεμοθραύστη.

O κινητήρας είναι μια βελτιωμένη έκδοση του turbo V8 των περίπου 3.900 κυβικών που κινεί τόσο την California όσο και τις 488. Για την περίσταση η απόδοσή του έχει φτάσει τους 600 ίππους, με αποτέλεσμα το 0-100 χλμ./ ώρα να είναι για την Portofino υπόθεση μόλις 3,5 δευτερολέπτων και η τελική της να φτάνει τα 320 χλμ./ ώρα.

Το εσωτερικό της Portofino είναι 2+2 θέσεων, τυπικά τουλάχιστον και ακολουθεί το στυλ όλων των σύγχρονων Ferrari. Πηγή: Ferrari

‘Αξια λόγου και αναφορά είναι η κατανομή βάρους της τάξης του 46:56 στον εμπρός και τον πίσω άξονα, το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό E-Diff 3, τα μαγνητοροϊκής τεχνολογίας αμορτισέρ με τα διπλά έμβολα, η εξελιγμένη αεροδυναμική με τις χαρακτηριστικές εισαγωγές αέρα μπροστά και τα ανοίγματα στο προφίλ, καθώς και το ότι η Portofino είναι το πρώτο GT της Ferrari με ηλεκτρικά υποβοηθούμενη κρεμαγέρα.

Όσο για την επίσημη κατανάλωσή της είναι στα 10,5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, στα οποία αντιστοιχούν εκπομπές CO2 245 γραμμαριών το χιλιόμετρο, ενώ η τιμή εκκίνησής της αναμένεται γύρω στις 200.000 ευρώ. Προ φόρων φυσικά.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης