H Honda ανανεώνει το Jazz προσθέτοντας και νέο κινητήρα
Το ανανεωμένο Jazz θα παρουσιαστεί επίσημα στη Φρανκφούρτη και την έκθεσή της όμως η Honda έδωσε ήδη στη δημοσιότητα φωτογραφίες του.
Από τις οποίες διαφαίνονται οι αλλαγές στο εμπρός μέρος, που περιλαμβάνουν νέα μάσκα σε συνδυασμό με τροποποιημένους προφυλακτήρες και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, καθώς και καινούργιους προβολείς. Καινούργια θα είναι και τα πίσω φώτα, ενώ όπως συνηθίζεται σε αυτές τις περιπτώσεις θα προστεθούν νέα χρώματα αμαξώματος και θα καταργηθούν κάποια άλλα που δεν είχαν απήχηση.
Αναβαθμισμένο θα συνεχίσει και το εσωτερικό, με ανανεωμένη σχεδίαση και κυρίως πιο ποιοτικά υλικά στο διάκοσμο. Από κει και πέρα ο βασικός εξοπλισμός θα περιλαμβάνει το City Brake Active Safety System, ενώ οι πιο ακριβές εκδόσεις θα διαθέτουν επιπλέον συστήματα όπως τα Forward Collision Warning, Lane Departure Warning και Traffic Sign Recognition, καθώς και μεταξύ άλλων καινούργιο σύστημα infotainment με οθόνη 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί (keyless) κ.λπ.
Στους κινητήρες σημαντική είναι η προσθήκη ενός νέου συνόλου στην κορυφή της γκάμας, του i-VTEC των 1.500 κυβικών. Ο οποίος αποδίδει 130 ίππους την ίδια στιγμη που η μέση κατανάλωσή του είναι 5,4 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές CO2 του 124 γραμμάρια το χιλιόμετρο. Ο συγκεκριμένος κινητήρας συνδυάζεται και με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο τύπου CVT (συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης), το οποίο σύμφωνα με τη Honda έχει αναβαθμισμένο λογισμικό για πιο άμεση απόκριση κατά την φάση της επιτάχυνσης.
Ενδιαφέρον είναι πως δεν αντικαθιστά τον i-VTEC των 1.300 κυβικών και των 102 ίππων, που θα εξακολουθεί να κινεί το Jazz σε όλες του τις εκδόσεις πλήν της “Sport”. Η συγκεκριμένη θα είναι, όπως λέει και το όνομά της, αυτή με την πιο σπορτίφ εμφάνιση, καθώς θα υπάρχουν αρκετές αισθητικές επεμβάσεις όπως spilter και διαχύτης πίσω σε κόκκινο χρώμα, πλευρικά skirts, σπόϊλερ οροφής, φωτα LED μπροστά και τροχούς 16 ιντσών με ελαστικά 185/55.