H νέα M5, η καινούργια σούπερ σπορ λιμουζίνα της BMW, έχει 600 ίππους και τελική 305
Πιστή στις υποσχέσεις της η BMW παρουσίασε διαδικτυακά την καινούργια σούπερ σπορ λιμουζίνα της, τη νέα Μ5, η οποία θα δώσει φυσικά το παρόν και στην έκθεση της Φρανκφούρτης, όπου θα είναι μια από τις πιο σημαντικές παρουσίες,
Η βάση της είναι το νέο πλαίσιο που χρησιμοποιείται και στις άλλες εκδόσεις της νέας 5άρας κατάλληλα ενισχυμένο και έξυπνα ελαφρωμένο, καθώς χάρη μεταξύ άλλων και στην παρουσία μιας οροφής από ανθρακονήματα το συνολικό βάρος είναι κατά 15 κιλά πιο μικρό σε σχέση με την προηγούμενη γενιά,
Κι αυτό παρά την παρουσία της τετρακίνησης -για πρώτη φορά σε M5. Η τετρακίνηση έχει δεχθεί φυσικά τις επεμβάσεις των μηχανικών του τμήματος Μ της εταιρείας του Μονάχου και αυτός είναι και ο λόγος που ονομάζεται M xDrive. Στo συγκεκριμένο σύστημα λοιπόν ο εμπρός άξονας εμπλέκεται μόνο αν η μετάδοση αποκλειστικά από τον πίσω έχει φτάσει στα όριά της, ενώ υπάρχει και επιλογή αποκλειστικά και μόνο πίσω κίνησης, Συνολικά τα διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης είναι 5, ενώ η ισχύς καταλήγει σε όλους τους τροχούς μέσω ενός καινούργιου αυτόματου κιβωτίου με μετατροπέα ροπής και 8 σχέσεις.
Ο κινητήρας είναι ο γνωστός V8 των 4.400 κυβικών της M GmbH με τα 2 turbo που χρησιμοποιείται και στις αντίστοιχες εκδόσεις των Χ5 και X6. Για την περίσταση η απόδοσή του έχει ανέβει στα 600 άλογα και τα 750 Nm, που επιταχύνουν τη λιμουζίνα των 1,930 κιλών από στάση μέχρι τα 100 χλμ,/ ώρα σε μόλις 3,4 δεύτερα -τιμή ανάλογη καθαρόαιμου σούπερ σπορ μοντέλου- μέχρι τα 200 χλμ./ ώρα σε 11,1 δεύτερα και εξασφαλίζουν μια τελική ταχύτητα που αν αρθεί ο ηλεκτρονικός περιορισμός στα 250 χλμ,/ ώρα ξεπερνά τα 300, φτάνοντας τα 305 χλμ./ ώρα.
Το εσωτερικό της M5 -οι δερμάτινες επενδύσεις είναι στάνταρ- είναι πιο σπορ σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις της σειράς 5, ενώ πλέον χρησιμοποιείται συμβατικό αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Πηγή: BMW
Φυσικά οι επιδόσεις αλλά και η κορυφαία θέση της M5 στα πλαίσια της γκάμας της καινούργιας 5άρας γίνονται σαφή και οπτικά, καθώς το εμπρός μέρος έχει διαμορφωθεί τελείως διαφορετικά -ο προφυλακτήρας έχει σαφώς μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα- ενώ οι στάνταρ ζάντες είναι 19 ιντσών σε συνδυασμό με λάστιχα της διάστασης 275/40 μπροστά και 285/40 πίσω. Στη λίστα των εξτρά υπάρχουν και ζάντες 20 ιντσών, καθώς και κεραμικά φρένα, ενώ αντίθετα στάνταρ είναι μεταξύ άλλων οι δερμάτινες επενδύσεις,
Η λίστα των παραγγελιών για τη νέα BMW M5 θα ανοίξει τον επόμενο μήνα, με τιμή εκκίνησης στη Γερμανία της 117.900 ευρώ, ενώ τα πρώτα αυτοκίνητα θα παραδοθούν την ερχόμενη άνοιξη.