ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το νέο Audi A8 θα έχει ανάρτηση που θα «βλέπει» και θα προβλέπει τα πάντα

Η καινούργια ναυαρχίδα της Audi, το νέο Α8, θα είναι το πιο προηγμένο τεχνολογικά αυτοκίνητο που έχει παρουσιάσει ποτέ η γερμανική εταιρεία, μιας και πέρα από το αυτόνομο σύστημα επιπέδου 3 θα διαθέτει και μια ιδιαίτερα εξελιγμένη ενεργητική ανάρτηση.

Η οποία με τη βοήθεια κάμερας θα «βλέπει» και θα «διαβάζει» το τμήμα δρόμου που έρχεται, θα αναγνωρίζει τυχόν λακούβες και ανωμαλίες και θα προσαρμόζει κατάλληλα τα χαρακτηριστικά απόσβεσής της. Η κάμερα θα βρίσκεται μπροστά, θα σκανάρει το δρόμο 18 φορές το δευτερόλεπτο και θα στέλνει τα δεδομένα σε ένα κεντρικό υπολογιστή. Αυτός μετά την επεξεργασία τους θα «ενημερώνει» την ανάρτηση για το τι ακολουθεί.

Σύμφωνα με την Audi το συγκεκριμένο σύστημα είναι τόσο αποτελεσματικό που θα ελαχιστοποιεί τους κραδασμούς στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, καθώς ανά πάσα στιγμή δεν θα προσαρμόζεται μόνο η ενδοτικότητα της ανάρτησης αλλά και η διαδρομή της.

Προκειμένου όλα αυτά να γίνουν εφικτά σε κάθε τροχό θα υπάρχει και ένας ηλεκτροκινητήρας ο οποίος θα τροφοδοτείται από το κύκλωμα των 48V που θα διαθέτει το Α8, ενώ η επέμβασή τους δεν θα περιορίζεται μόνο στην αντιμετώπιση των ανωμαλιών των δρόμων. Θα επεκτείνεται και στο φρενάρισμα ή την επιτάχυνση, διατηρώντας το αμάξωμα πάντοτε παράλληλο ως προς το έδαφος και περιορίζοντας στο ελάχιστο τις κλίσεις. Ταυτόχρονα η ανάρτηση θα συνδυάζεται και με το σύστημα τετραδιεύθυνσης, με αποτέλεσμα η ακτίνα στροφής του Α8 να είναι ίδια με αυτή του σημαντικά μικρότερου Α4.

Μια επιπλέον λειτουργία της συγκεκριμένης ανάρτησης θα είναι και η ανύψωση της μιας πλευράς του αμαξώματος στην περίπτωση που εντοπιστεί μεγάλη πιθανότητα πλευρικής σύγκρουσης. Η δυνατότητα αυτή υπάρχει για ταχύτητες έως 25 χλμ./ ώρα κα η συνολική ανύψωση θα μπορεί να φτάνει τα 80 χιλιοστά. Τα οποία σύμφωνα με την Audi περιορίζουν έως και 50% τις δυνάμεις της σύγκρουσης που δέχονται οι επιβάτες, μιας και με αυτόν τον τρόπο διοχετεύονται πιο αποτελεσματικά στο πλαίσιο.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης