ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ποια είναι η νέα μόδα στη δημοφιλή κατηγορία Β των υπερ- μίνι;

Τα υπερ- μίνι ανήκουν σε μια από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες, τη Β, της ευρωπαϊκής αγοράς -για την Ελλάδα είναι με διαφορά η πιο σημαντική τα τελευταία χρόνια της κρίσης- η οποία παραδοσιακά είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική.

Τόσο σε ότι αφορά το κόστος κτήσης που επιβάλλεται να παραμένει σε λογικά επίπεδα όσο και σε ότι έχει να κάνει με αυτά που προσφέρουν. Γεγονός είναι πως ένα σύγχρονο υπερ- μίνι δεν θυμίζει σε τίποτα τους προγόνους του πριν από 15 ή ακόμα και 10 χρόνια. Και αυτό γιατί έχει πάψει να έχει αποκλειστικά το ρόλο του βασικού μεταφορικού μέσου και έχει αναβαθμιστεί σε όλους ανεξαιρέτως τους τομείς, από τους χώρους και την οδική συμπεριφορά, μέχρι τις επιδόσεις και τον εξοπλισμό.

Ειδικά δε στον τελευταίο τομέα τα μοντέλα της κατηγορίας Β δεν έχουν επί της ουσίας να ζηλέψουν κάτι ουσιαστικό από τα μεγαλύτερα και ακριβότερα και αυτό αφορά την ασφάλεια, την υποβοήθηση, τη διασύνδεση των smartphones αλλά και την άνεση. Η αναβάθμιση μάλιστα αυτή δεν δείχνει να έχει κάποια όρια, καθώς τελευταία προέκυψε μια νέα τάση, την οποία μέχρι τώρα συναντούσαμε κυρίως σε μοντέλα πολυτελείας της μεσαίας κατηγορίας και πάνω.

Ο λόγος για τη χρήση ησοσυστημάτων από high end κατασκευαστές του συγκεκριμένου χώρου, ειδικά σχεδιασμένων για το εκάστοτε μοντέλο. Η αρχή έγινε με την Bose και το ανανεωμένο Renault Clio, ενώ ακολούθησαν το νέο Nissan Micra, επίσης με σύστημα της Bose, το Personal, που διαθέτει και σπέσιαλ ηχεία ενσωματωμένα στο προσκέφαλο του οδηγού και το επίσης καινούργιο Seat Ibiza. To τελευταίο διαθέτει στις κορυφαίες του εκδόσεις ένα σύστημα της Beatsaudio με απόδοση 300 Watt.

Αν η τελευταία τιμή σας φαίνεται μεγάλη για ένα αυτοκίνητο τεσσάρων μέτρων σημειώστε πως υπάρχει και μεγαλύτερη, μιας και η Ford ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τη δανέζικη B&O για το νέο Fiesta. Που θα μπορεί να εξοπλιστεί με ένα ηχοσύστημα 650 Watt, η εξέλιξη του οποίου χρειάστηκε πάνω από χρόνο.

Σε όλα τα νέα υπερ- μίνι τα upper class ηχοσυστήματα και όχι μόνο, συνδυάζονται με μεγάλες οθόνες αφής στο κέντρο του των ταμπλό, καθώς και εξελιγμένα συστήματα infotainment, ενώ λόγω κόστους είναι συνήθως στάνταρ στις top εκδόσεις και χρέωνονται επιπλέον στις λιγότερο πλούσιες.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης