ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ποιο θα είναι το επίσημο αυτοκίνητο του νέου Προέδρου της Γαλλίας Εμανουέλ Μακρόν;

Ο νέος πρόεδρος της Γαλλίας Εμανουέλ Μακρόν ετοιμάζεται μετά τη νίκη του στις εκλογές να ορκιστεί, ενώ μεταξύ άλλων ενδιαφέρον παρουσιάζει και το αυτοκίνητο που θα επιλέξει για την πρώτη του επισημη εμφάνιση. Κι αυτό γιατί αν μη τι άλλο είναι και μια ένδειξη του στυλ και των προτιμήσεών του, ενώ για την εκάστοτε εταιρεία αποτελεί μια προβολή ισοδυναμεί με διαφημιστική καμπάνια αξίας 10 εκατομμυρίων ευρώ.

Το βέβαιο είναι πως το νέο προεδρικό αυτοκίνητο της Γαλλίας θα είναι εγχώριας κατασκευής και παρόλο που θεωρητικά μπορεί να επιλέξει μεταξύ όλων των διαθέσιμων μοντέλων είναι κάποια που αποκλείονται ευθύς εξαρχής. Για παράδειγμα τα Renault Twingo, Citroen C1 και Peugeot 108 είναι απίθανο να επιλεγούν, ενώ το ίδιο ισχύει και για τα 208 GTI, Clio RS ή ακόμα και για την καινούργια Alpine. Από την άλλη τα κορυφαία μοντέλα των γαλλικών εταιρειών έχουν σαφέστατα το προβάδισμα.

H Peugeot για παράδειγμα έχει στη γκάμα της τα 508 και 5008 που μπορούν κάλλιστα να πάρουν το χρίσμα, η Renault διαθέτει τα Talisman και Espace, ενώ η Citroen στο άμεσο μέλλον θα μπορεί να δώσει στη γαλλική προεδρία το αναμενόμενο DS6. Την προτίμησή του στις DS, που πλέον είναι ανεξάρτητη μάρκα, είχε δείξει και ο προκάτοχος του Μακρόν, ο Φρανσουά Ολάν, ο οποίος είχε μετακινηθεί για την ορκομωσία του με μια DS5. Με μαλακή, ανοιγόμενη οροφή, καθώς η δυνατότητα να χαιρετά ο πρόεδρος το πλήθος θεωρείται εκ των ουκ άνευ.

Αντίστοιχη δυνατότητα είχε και το «υπηρεσιακό» αυτοκίνητο του Νικολά Σαρκοζί, που ήταν landaulet. Μπορούσε δηλαδή να ανοίξει όλο το πίσω μέρος της οροφής του. Το ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι πως δεν ήταν μοντέλο παραγωγής αλλά πρωτότυπο. Πιο συγκεκριμένα το 607 Paladine των 5,0 μέτρων που είχε εμφανιστεί για πρώτη φορά στην έκθεση της Γενεύης του 2000.

H πιο διάσημη Γαλλική προεδρική λιμουζίνα πάντως είναι η DS Presidentielle του 1964, η οποία είχε μήκος 6,53 μέτρων και ζύγιζε σχεδόν 2,3 τόνους χωρίς να είναι θωρακισμένη. Είναι άμεσα συνδεδεμένη με την προεδρία ντε Γκωλ καθώς και με την απόπειρα δολοφονίας του. Εθνικιστές έριξαν εναντίον του Γάλλου προέδρου και της ακολουθίας του 184 σφαίρες, ενώ η DS με τον αναιμικό κινητήρα των 109 ίππων, έμεινε υπό έλεγχο παρά το σκασμένο λάστιχό της.

Πάντως αν ο Μακρόν θέλει να ακολουθεί τις σύγχρονες τάσεις και στα αυτοκίνητα τότε θα πρέπει να επιλέξει ένα SUV. Ή έστω ένα πολυμορφικό που έχει μεταλλαχτεί σε SUV, ενώ αν θέλει να διαφοροποιηθεί από τους προκατόχους του θα επιλέξει Renault. Ως απλός πολίτης πάντως οδηγούσε μεταξύ άλλων ένα VW Eos.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης