ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Γιατί μια Porsche Cayenne να τραβήξει ένα Airbus A380, 285 τόνων;

Γιατί μια Porsche Cayenne να τραβήξει ένα Airbus A380, 285 τόνων;

Ποιός ο λόγος μια αυτοκινητοβιομηχανία, στην προκειμένη η Porsche, να βάλει ένα αυτοκίνητό της να σύρει ένα ολόκληρο πολιτικό αεροσκάφος και μάλιστα το μεγαλύτερο που πετά;

Μια απάντηση είναι για την εγγραφή στο βιβλίο Guinness των ρεκόρ, με ότι αυτό συνεπάγεται -μάλλον τίποτα, κατά την άποψή μας. Μια άλλη και πιο πιθανή, είναι για να διαφημίσει με τρόπο εντυπωσιακό την ελκτική ικανότητα, που σε κάποιες αγορές, αυτή των ΗΠΑ βρίσκεται σε περίοπτη θέση, αποτελεί σημαντικό λόγο αγοράς. Ειδικά αν πρόκειται για SUV, που ενδέχεται να σύρει από θηριώδες τροχόσπιτο μέχρι τεράστιο τρέιλερ, φορτωμένο με ότι μπορεί να φανταστεί κανείς.

Στην προκειμένη περίπτωση το SUV είναι μια Cayenne S diesel με 385 ίππους και 850 Nm ροπής και το αεροπλάνο ένα τεράστιο Airbus A380 των 73 μέτρων και των 285 τόνων της Air France, το οποίο το μετακίνησε για 42 ολόκληρα μέτρα. Η όλη προσπάθεια έγινε στο Παρίσι, στο αεροδρόμιο Charles de Gaulle, ενώ η Cayenne αφαίρεσε το ρεκόρ από το Nissan Patrol που είχε τραβήξει ένα cargo αεροπλάνο βάρους 170 τόνους.

Μάλιστα με την επίδοση της Porsche το συγκεκριμένο ρεκόρ επέστρεψε στους κόλπους του ομίλου Volkswagen, μιας και πριν από περίπου 10 χρόνια ένα VW Touareg V10 TDI είχε σύρει ένα Βoeing 747 βάρους 155 τόνων.

Η μόνη μετατροπή που είχε στην Cayenne του ρεκόρ ήταν η ενίσχυση του κοτσαδόρου λόγω του πολύ μεγάλου βάρους, ενώ το εγχείρημα επαναλήφθηκε με επιτυχία, όπως μπορείτε να δείτε και στο βίντεο που ακολουθεί και με μια βενζινοκίνητη turbo S, η οποία αποδίδει 570 ίππους και 800 Nm ροπής. Το ενδιαφέρον είναι πως μετά την ολοκλήρωση της προσπάθειας η Cayenne επέστρεψε οδικώς στη Μεγάλη Βρετανία, από όπου και είχε έρθει, χωρίς να αντιμετωπίσει κανένα απολύτως πρόβλημα.