O Ayrton Senna ήθελε να οδηγήσει για τη Ferrari
![O Ayrton Senna ήθελε να οδηγήσει για τη Ferrari](https://img.cnngreece.gr/img/780/max/70/2017/05/01/Ayrton-Senna-MCLAREN.jpg?t=QQpYohmwriTKiyv73ARh3w)
Αν πριν από 23 χρόνια, την Πρωτομαγιά του 1994, ο θρυλικός Ayrton Senna δεν έχανε τη ζωή του στην πίστα της Ίμολa το πιο πιθανό ήταν πως την επόμενη σαιζόν θα αγωνιζόταν με τα χρώματα και τα μονοθέσια της πιο ιστορικής ομάδας της Φόρμουλα 1, της Ferrari.
Την αποκάλυψη είχε κάνει, με την ευκαιρία της 20ης επετείου από το θάνατο του μεγάλου Βραζιλιάνου, ο τότε πρόεδρος της Scuderia Luca di Montezemolo, ο οποίος είχει πει πως είχαν συναντηθεί στις 27 Απριλίου του 1994, 5 μόλις ημέρες πριν το τραγικό δυστύχημα του Γκραν Πρι του Σαν Μαρίνο.
Η συνάντηση είχε γίνει στη Μπολόνια, στο σπίτι του Montezemolo, με τον πρόεδρο της Ferrari να θυμάται πως ο Senna του είχε εκμυστηρευτεί πόσο εκτιμούσε τη στάση της ιταλικής ομάδας ενάντια στα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Κι αυτό γιατί ο μεγάλος Βραζιλιάνος πιλότος κατηγορούσε τη Benetton και το Schumacher για την παράνομη χρήση συστήματος ελέγχου της πρόσφυσης, που βέβαια διευκόλυνε πολύ το Γερμανό πιλότο.
Ο Montezemolo είχε αναφέρει πως η συνομιλία τους κράτησε πολύ ώρα και πως ο Senna του είπε πως ήθελε να κλείσει την καριέρα του στη Ferrari, ειδικά δε αφού είχαν έρθει πολύ κοντά πριν από μερικά χρόνια. Οι δύο άντρες είχαν συμφωνήσει να βρεθούν εκ νέου πολύ σύντομα για να εξετάσουν τους τρόπους επεμπλοκής του Βραζιλιάνου πιλότου από τα συμβόλαιά του, καθώς είχε πάει στη Williams μόλις εκείνη τη σαιζόν με μια αμοιβή που οι φήμες έλεγαν πως ανερχόταν σε 20 εκατομμύρια δολάρια τη σαιζόν. Αυτό που τον έκανε, μεταξύ άλλων, να θεωρεί τη Ferrari ιδανική ως το επόμενο βήμα της μεγάλης καριέρας του ήταν ότι δεν ένοιωθε καθόλου άνετα με το μονοθέσιο της Williams, την FW16 που είχε εξελιχθεί με βάση τις νέες τότε προδιαγραφές -χωρίς ενεργητική ανάρτηση, ABS και σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης- και ήταν σαφώς λιγότερο χαρισματική σε σχέση με τις δύο προηγούμενες.
Για το χαρακτήρα του μεγάλου Βραζιλιάνου πιλότου ο Luca di Montezemolo είχει πει χαρακτηριστικά πως «αυτό που θυμάμαι από τον Ayrton είναι η ευγένεια, οι απλοί του τρόποι και ο σχεδόν ντροπαλός χαρακτήρας του, που έρχονταν σε πλήρη αντίθεση με την εικόνα του οδηγού Senna, του μαχητή, που πάλευε για τη νίκη».
Τη συνάντηση με τον πρόεδρο της Ferrari είχε επιβεβαιώσει έμμεσα, σε συνέντευξή της στην Daily Mail, και η τελευταία σύντροφος του Senna, η Adriane Galisteu, η οποία παράλληλα είχε δηλώσει πως δεν τον είχε απατήσει. Κι αυτό γιατί οι φήμες λένε πως τη μέρα του ατυχήματος ο αδερφός του Ayrton Senna, o Leonardo, του είχε αποκαλύψει ηχογραφημένες συνομιλίες της με τον πρώην εραστή της, γεγονός που τον είχε αναστατώσει.
![Η Κομισιόν ενέκρινε το αίτημα της Ελλάδας για στοχευμένη αναθεώρηση του σχεδίου ανάκαμψης](https://img.cnngreece.gr/img/320/max/90/2023/09/26/tameio-anakampsis-EE.jpg?t=m8npQok2hzieVzS98-Ot8g)
Η Κομισιόν ενέκρινε το αίτημα της Ελλάδας για στοχευμένη αναθεώρηση του σχεδίου ανάκαμψης
17:17![Αυτό είναι το drone που φέρεται να προκάλεσε την πυρκαγιά στα Γλυκά Νερά](https://img.cnngreece.gr/img/320/max/90/2024/07/03/bcdeedce-drone-glyka-nera-768x432.jpeg?t=4zHs9tgUkCRnK2gXjgDtjA)
Αυτό είναι το drone που φέρεται να προκάλεσε την πυρκαγιά στα Γλυκά Νερά
17:06![Στη λίστα με τους πιο δημοφιλείς τίτλους του Netflix το «Bridgerton»](https://img.cnngreece.gr/img/320/max/90/2024/07/03/98f4499b-AP24164652872546.jpg?t=KVzYJs0UFVA0w9jwy-vRgQ)
Στη λίστα με τους πιο δημοφιλείς τίτλους του Netflix το «Bridgerton»
16:56![Μανουσάκης (ΑΔΜΗΕ): Κρίσιμες οι ηλεκτρικές διασυνδέσεις για το success story στην ενέργεια](https://img.cnngreece.gr/img/320/max/90/2024/07/03/8b8f18e6-manousakis-admie.jpg?t=j1PQGVjNyWU5f9xU4aNaWA)
Μανουσάκης (ΑΔΜΗΕ): Κρίσιμες οι ηλεκτρικές διασυνδέσεις για το success story στην ενέργεια
16:52![Ανδρουλάκης από Economist: Με την οικονομική πολιτική της κυβέρνησης αυξήθηκαν οι ανισότητες](https://img.cnngreece.gr/img/320/max/90/2024/06/05/63b51c7b-4289684.jpg?t=1U_uhEiMsTpjhbgTYmmUig)