H τελευταία εκδοχή του VW Golf είναι αναβαθμισμένη και ξεκινά από τις 16.450 ευρώ
Η τελευταία εκδοχή του διαχρονικού best seller της Volkswagen, του Golf, είναι πλέον διαθέσιμη και στην Ελλάδα, έχοντας εμπλουτισμένο εξοπλισμό σε όλους τους τομείς, νέους κινητήρες και ανανεωμένη εικόνα.
Η τελευταία προσδιορίζεται κυρίως από τους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και τους νέους προβολείς, που ανάλογα με την έκδοση μπορούν να είναι και LED. Στάνταρ LED είναι πλέον τα πίσω φώτα, ενώ όπως είναι λογικό αλλά και αναμενόμενο με βάση τη σχεδιαστική λογική της μάρκας, ειδικά για το Golf, δεν έχουν διαφοροποιηθεί ούτε οι βασικές γραμμές, αλλά ούτε και η συνολική εικόνα.
Το ίδιο ισχύει βέβαια και για τους χώρους για επιβάτες και αποσκευές στο εσωτερικό, όπου έχει αναβαθμιστεί σημαντικά ο εξοπλισμός infotainment, αλλά και αυτός της εξυπηρέτησης, της διασύνδεσης smartphones, της υποβοήθησης και της ασφάλειας. Πλέον δεν υπάρχει οθόνη στην κεντρική κονσόλα μικρότερη από τις 6,5 ίντσες, ενώ αυτή του κορυφαίου συστήματος Discover Plus όχι μόνο φτάνει τις 9,2 ίντσες αλλά παρέχει και δυνατότητα ελέγχου με χειρονομίες.
Έτσι το νέο Golf γίνεται το πρώτο μοντέλο της κατηγορίας με αυτό το στοιχείο εξοπλισμού, ενώ από εκεί και πέρα είναι διαθέσιμος ο φουλ ψηφιακός πίνακας οργάνων (Active Info Display), καθώς και μια πληθώρα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης. Μεταξύ αυτών ξεχωρίζουμε το ημι- αυτόνομο σύστημα Traffic Jam Assist, που λειτουργεί μέχρι και τα 60 χλμ./ ώρα και ουσιαστικά ελέγχει τα πάντα στο αυτοκίνητο αρκεί ο οδηγός να έχει τα χέρια του στο τιμόνι, το σύστημα ημι- αυτόματης στάθμευσης Park Assist 3.0 καθώς και το Door Bird.
Με το Door Bird και μέσω του MirrorLink είναι εφικτή η διασύνδεση ενός συστήματος θυροτηλεόρασης, π.χ. στο σπίτι, με το σύστημα infotainment του αυτοκινήτου. Έτσι αν κάποιος χτυπήσει το κουδούνι του σπιτιού, ένα μέλος της οικογένειας για παράδειγμα που έχει ξεχάσει τα κλειδιά του ή ένας courier, η εικόνα του που καταγράφεται από την κάμερα του σπιτιού εμφανίζεται και στην οθόνη του συστήματος infotainment του Golf, ενώ υποστηρίζεται τόσο η συνομιλία με το συγκεκριμένο άτομο όσο και το ξεκλείδωμα της πόρτας.
Παράλληλα η VW παρέχει για πρώτη φορά στο Golf το πακέτο «Security & Service», οι πιο σημαντικές υπηρεσίες του οποίου είναι «Emergency Service» (Υπηρεσία Έκτακτης Ανάγκης), «Automatic Αccident Reporting» (Αυτόματη Αναφορά Ατυχήματος), «Roadside Service» (Οδική Βοήθεια) και «Service Scheduling» (προγραμματισμός σέρβις με το συνεργείο).
Από πλευράς κινητήρων σημαντική αλλαγή είναι ο νέος 1.5 TSI Evo, που αντικαθιστά το γνωστό 1.4 TFSI, το σύνολο που ουσιαστικά δημιούργησε την τάση του downsizing, που σιγά σιγά αρχίζει να αμφισβητείται. Ο τετρακύλινδρος των 1.500 κυβικών, που διαθέτει και σύστημα απομόνωσης κυλίνδρων για ακόμα μεγαλύτερη οικονομία, θα είναι διαθέσιμος από το Μάιο στην έκδοσή του των 150 ίππων. Στην πορεία θα ακολουθήσει και μια εκδοχή του BlueMotion (με έμφαση στην οικονομία) με 130 ίππους, η οποία θα λειτουργεί με βάση τον κύκλο του Miller, θα έχει πολύ υψηλή σχέση συμπίεσης (12,0:1), καθώς και διευρυμένη λειτουργία «πλεύσης», με τον κινητήρα και τη μετάδοση να απεμπλέκονται όταν ο οδηγός πάρει το πόδι του από το γκάζι. Εδώ επίσημη μέση κατανάλωση είναι μόλις 4,6 λίτρα αμόλυβδης για κάθε 100 χιλιόμετρα (CO2: 104 γραμμάρια το χιλιόμετρο).
Η εικόνα του εσωτερικού του Golf δεν έχει αλλάξει επί της ουσίας, αλλά πλέον η οθόνη στην λεντρική κονσόλα είναι το λιγότερο 6,5 ίνστες, ενώη top εκδοχή της των 9,2 ιντσών ελέγχεται για πρώτη φορά στην κατηγορίας και μέσω χειρονομιών. Φυσικά έχουν αναβαθμιστεί και όλα τα συστήματα διασύνδεσης, εξυπηρέτησης, υποβοήθησης και ασφάλειας. Πηγή: Kosmocar
Η βάση στα σύνολα βενζίνης είναι ο 1.0 TSI στην νεά του έκδοση με τους 85 ίππους, ενώ φυσικά και παραμένει στη γκάμα αυτή των 110. Η οποία ξεχωρίζει τόσο με τα χαρακτηριστικά απόδοσής της όσο και με την οικονομία της, ενώ συνδυάζεται και με το βελτιώμενο αυτόματο κιβώτιο DSG (διπλού συμπλέκτη) με τις 7 σχέσεις.
Στην κορυφή υπάρχει φυσικά το GTI με τους 230 πλέον ίππους από 2.000 κυβικά, ενώ η αντίστοιχη πετρελαιοκίνητη έκδοση είναι η GTD με 184 ίππους. Βασικός diesel είναι ο 1.6 TDI που πλέον αποδίδει 115 ίππους και ξεκινά από τις 20.750 ευρώ.
Η τιμή του Golf με τον 3κύλινδρο βενζίνης 1.0 TSI των 85 ίππων διαμορφώνεται από τις 16.450 ευρώ, η έκδοση των 110 ίππων κοστολογείται από 19.250 ευρώ, ενώ το αυτόματο κιβώτιο DSG κοστίζει όπου είναι διαθέσιμο +1.750 ευρώ και οι πέντε πόρτες +950 ευρώ.
To VW Golf Variant, η πρακτική έκδοση στέισον δηλαδή, ξεκινά από 21.250 ευρώ ως 1.0 TSI με 110 ίππους και από 24.200 ευρώ ως 1.6 TDI.