Η νέα ανοιχτή Ε-Class είναι το πιο όμορφο κάμπριο της Mercedes
Η ανοιχτή έκδοση της καινούργιας E-Class είναι η τελευταία εκδοχή αμαξώματος της μεγάλης Mercedes και μάλλον είναι και η πιο όμορφη. Οι βασικές γραμμές προέρχονται βέβαια από την κουπέ, αλλά από και πέρα η εικόνα της με κατεβασμένη τη μαλακή οροφή είναι ιδιαίτερα κομψή.
Όμως και με κλειστή τη μαλακή οροφή η εμφάνιση της Mercedes E-Class Cabriolet, όπως είναι η επίσημη ονομασία της, είναι ιδιαίτερη και ξεχωριστή. Όπως άλλωστε περιμένει κανείς από ένα ανοιχτό αυτοκίνητο και αυτός είναι και ένας από τους λόγους που οι μεταλλικές αναδιπλούμενες οροφές, μετά από μια 15ετή περίπου περίοδο που ήταν της μόδας εγκαταλείπονται από όλους, καθώς όταν ήταν κλειστές έκαναν τα κάμπριο να μοιάζουν με κουπέ.
Γεγονός είναι πως η Mercedes στο μεγάλο τετραθέσιο κάμπριό της είχε παραμείνει πιστή στην επιλογή της μαλακής οροφής, η οποία για την περίσταση είναι ιδιαίτερα ποιοτική και στιβαρή. Η όλη διαδικασία ανοίγματος αλλά και κλεισίματός της ολοκληρώνεται μέσα σε 20 δεύτερα, ενώ μπορεί να γίνει και εν κινήσει με ταχύτητες έως και 50 χλμ./ ώρα.
Στο εσωτερικό ο σχεδιασμός ακολουθεί τη εικόνα των άλλων εκδόσεων της E-Class, με δύο μεγάλες οθόνες υψηλής ανάλυσης στις πιο πλούσιες εκδόσεις και με συνδυασμό αναλογικών οργάνων και οθόνης στο κέντρο του ταμπλό στις βασικές. Ο εξοπλισμός μπορεί να περιλαμβάνει όλα τα διαθέσιμα συστήματα υποβοήθησης και άνεσης που είναι διαθέσιμα για τη μεγάλη Mercedes. Μεταξύ αυτών και το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης αλλά και αυτό του ελέγχου μέσω εφαρμογής (app) από το εξωτερικό του αυτοκινήτου.
Οι χώροι, χάρη στην αύξηση τόσο του μήκους (κατά 123 χιλιοστά σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, συνολικά 4,826 μέτρα) όσο και του μεταξονίου (κατά 113 χιλιοστά), είναι σαφώς πιο άνετοι σε σχέση με την προκάτοχό της. Ειδικά για όσους κάθονται πίσω, ενώ το πορτμπαγκάζ από τα 380 λίτρα όταν η οροφή είναι κλειστή μειώνεται στα 310 όταν ανοίξει.
H ανοιχτή Ε-Class έχει μεγαλώσει σε μήκος και μεταξόνιο, με αποτέλεσμα οι χώροι της, ειδικά στο πίσω κάθισμά της, να είναι σαφώς πιο άνετοι σε σχέση με την προκάτοχό της. Πηγή: Mercedes
Για την άνεση των πίσω επιβατών, που συνήθως είναι οι ριγμένοι σε ένα τετραθέσιο ανοιχτό μοντέλο λόγω του στροβιλισμού του αέρα, υπάρχει το σύστημα Aircap της Mercedes (μια «αεροτομή» στο πάνω μέρος του παρμπρίζ που ανυψώνεται και οδηγεί τον αέρα πάνω από τους πίσω επιβάτες). Αντίστοιχα προκειμένου να μπορεί να κινηθεί κανείς με κατεβασμένη την οροφή και τις πιο κρύες μέρες υπάρχει το AirScarf, που παρέχει ζεστό αέρα γύρω από τον αυχένα οδηγού και συνοδηγού.
Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει όλα τα σύνολα που είναι διαθέσιμα και για τις άλλες E-Class. Σε κάθε περίπτωση η βάση τα 2.000 κυβικά των E 200 και E 220d, με την πρώτη να αποδίδει 184 ίππους και την πετρελαιοκίνητη δεύτερη 194, ενώ το αυτόματο κιβώτιο 9G-Tronic, των 9 σχέσεων όπως λέει και το όνομά του, είναι στάνταρ.
Η νέα Mercedes E-Class Cabriolet θα είναι διαθέσιμη μετά το καλοκαίρι, ενώ η ειδική έκδοση με την οποία παραδοσιακά ξεκινούν τα τελευταία χρόνια οι πωλήσεις των νέων μοντέλων της γερμανικής εταιρείας ονομάζεται εδώ «25th Anniversary», καθώς οι μεγάλες ανοιχτές Mercedes κλείνουν ¼ του αιώνα ζωής. Ο εξοπλισμός για την περίσταση θα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ζάντες 20 ιντσών, φωτιζόμενα μαρσπιέ, Magic Vision Control, λεπτομέρειες από ξύλο στο εσωτερικό κ.λπ.