Η 812 Superfast είναι η πιο δυνατή και γρήγορη Ferrari μη περιορισμένης παραγωγής
Κινητικότητα παρατηρείται στην κατηγορία των υπερ- αυτοκινήτων, καθώς μετά την παρουσίαση της νέας Pagani Huayra Roadster η Ferrari έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες και τα αρχικά στοιχεία της καινούργιας 12κύλινδρης berlinetta της, της 812 Superfast.
Η επιλογή της επωνυμίας Superfast κάθε άλλο παρά τυχαία είναι, μιας και η 812 που διαδέχεται τις F12 berlinetta και F12 TDF, χρειάζεται μόλις 2,9 δεύτερα για το 0-100, ενώ η τελική της ταχύτητα ξεπερνά τα 340 χλμ./ ώρα. Τα νούμερα αυτά την καθιστούν ότι πιο γρήγορο κανονικής και όχι περιορισμένης παραγωγής έχει βγει από το εργοστάσιο του Maranello, ενώ έχουν γίνει εφικτά χάρη στο νέο V12 της.
To 12κύλινδρο ατμοσφαιρικό σύνολο, που συνεχίζει μια 70ετή παράδοση, έχει 6.500 κυβικά, σύστημα άμεσου ψεκασμού που λειτουργεί στα 350(!) bar -είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείται άμεσος ψεκασμός σε κινητήρα υψηλών αποδόσεων- και εισαγωγή μεταβλητής γεωμετρίας, η οποία προέρχεται από τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες της Scuderia στη Φόρμουλα 1.
Με όλα αυτά η απόδοση φτάνει τους 800 ίππους στις φρενήρεις 8.500 σ.α.λ. και τα 718 Nm στις 7.000 στροφές. Μάλιστα προκειμένου να διευκολύνεται η καθημερινή χρήση το 80% της ροπής, δηλαδή 575 Νm, είναι ήδη διαθέσιμα από τις 3.500 σ.α.λ.
Η ισχύς καταλήγει στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με ακόμα πιο γρήγορες αλλαγές από τις ήδη ταχύτατες του νυν κιβωτίου, ενώ το παρόν δίνουν και όλα τα συστήματα που χρησιμοποιεί η Ferrari για να κάνει ακόμα πιο σπορ και άμεσα τα δυναμικά χαρακτηριστικά των μοντέλων της. Μεταξύ αυτών η τελευταία, 5η, γενιά του πατενταρισμένου SSC (Side Slip Control), ενώ για πρώτη φορά χρησιμοποιείται το Virtual Short Wheelbase 2.0 (PCV), που καθιστά την 812 ακόμα πιο ευέλικτη και μείωνει και άλλο το χρόνο απόκρισης στους χειρισμούς του οδηγού.
H πίσω όψη της 812 Superfast είναι εξίσου εντυπωσιακή με τη μπροστά, ενώ βέβαια δεν λείπουν τα παραδοσιακά στρογγυλά φώτα. Πηγή: Ferrari
Οπτικά η 812 Superfast αποτελεί την τελευταία εκδοχή της χαρακτηριστικής εικόνας των 12κύλινδρων berlinetta της Ferrari με το παραδοσιακά μακρύ καπό, ενώ φυσικά έχει δοθεί ιδιαίτερα έμφαση στην αεροδυναμική της. Όσο για το διθέσιο εσωτερικό της είναι πιο πολυτελές, πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά και πιο άνετο σε σχέση με τις F12.
Η νέα top Ferrari θα δώσει το παρόν στην έκθεση της Γενεύης, όπου κατά πάσα πιθανότητα θα ανακοινωθεί και η τιμή της, αν και οι tifosi της μάρκας ανά τον κόσμο θα έχουν ήδη δώσει την παραγγελία τους ανεξάρτητα από το κόστος κτήσης της.