Το νέο Citroen C3 είναι το «Αυτοκίνητο του 2017» για την Ελλάδα
To καινούργιο υπερ- μίνι της Citroen, το C3, είναι το «Αυτοκίνητο του 2017», όπως προέκυψε έπειτα από ψηφοφορία των δημοσιογράφων- μελών του ανεξάρτητου θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα».
Υποψήφια για το τίτλο ήταν 10 νέα μοντέλα -τα Citroen C3, Ford Ka+, Honda Jazz, Honda HR-V, Mercedes E-Class, Mini Clubman, Renault Kadjar, Seat Ateca, SsangYong XLV, Suzuki Baleno- τα οποία προέκυψαν επίσης με ψηφοφορία κατά τη διαδικάσια προεπιλογής από το σύνολο όσων παρουσιάστηκαν στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια των περασμένων 12 μηνών.
Προκειμένου κάθε μέλος του θεσμού να βαθμολογήσει τα 10 υποψήφια μοντέλα της τελικής φάσης και να ψηφίσει λαμβάνει υπόψη του κριτήρια που αφορούν την τεχνολογία, την ασφάλεια, την ποιότητα, την πληρότητα της γκάμας, το κόστος αγοράς και χρήσης, καθώς και κάθε άλλο χαρακτηριστικό που συμβάλλει ώστε ένα αυτοκίνητο να ταιριάζει στην ελληνική πραγματικότητα και στην αντίληψη της αυτοκίνησης από τους Έλληνες καταναλωτές.
Η καταμέτρηση των ψήφων ανέδειξε νικητή και κατά συνέπεια «Αυτοκίνητο του 2017» το Citroen C3, ενώ όπως κάθε χρόνο -ο θεσμός συμπληρώνει 11 χρόνια παρουσίας- έτσι και φέτος απονεμήθηκαν και δύο ειδικά βραβείο. Το πρώτο από αυτά στην 5μελή ομάδα Infinite Racing των εκπαιδευτηρίων Μαντουλίδη από τη Θεσσαλονίκη, που πήρε την 1η θέση στο διεθνή διαγωνισμό «F1 In Schools», ο οποίος πραγματοποιήθηκε στις ΗΠΑ με συμμετοχή 39 ομάδων από 23 χώρες, κάποιες από τις οποίες είχαν να επιδείξουν σημαντική εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία και μεγάλη παράδοση στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Το δεύτερο βραβείο απονεμήθηκε στον πολύ- πρωταθλητή Λεωνίδα Κύρκο για την συμβολή του στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Η φετινή διοργάνωση πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Δήμου Κηφισιάς, του Εμπορικού Συλλόγου Κηφισιάς και τη χορηγία της εταιρείας επαγγελματικών εργαλείων USAG, ενώ τα αυτοκίνητα της τελικής φάσης εκτέθηκαν επί 10ήμερο στο κέντρο της Κηφισιάς.
Το "Αυτοκίνητο του 2017" Citroen C3 είναι διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου 1.200 και 1.600 κυβικών αντίστοιχα, ενώ η σύγχρονη εμφάνισή του προσδιορίζεται στις πιο πλούσιες εκδόσεις του και από τα χαρακτηριστικά πλευρικά προστατευτικά που η γαλλική εταιρεία ονομάζει airbumps. Πηγή: Citroen