ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η VW ανανεώνει και αναβαθμίζει συνολικά το Golf

Η VW ανανεώνει και αναβαθμίζει συνολικά το Golf

Η VW παρουσίασε σήμερα την πιο πρόσφατη εκδοχή του διαχρονικού της best seller, του Golf. Δεν πρόκειται για μια εντελώς νέα γενιά αλλά για ένα facelift που η γερμανική εταιρεία θεωρεί τόσο εκτεταμένο που οι άνθρωποί της δηλώνουν πως μαζί του ξεκινά η πιο επιθετική παρουσίαση νέων μοντέλων στην ιστορίας της μάρκας.

Όπως συνήθως συμβαίνει στα πλαίσια μας ανανέωσης, όσο μεγάλη και να είναι αυτή, οι βασικές γραμμές του αμαξώματος αλλά και οι χώροι του Golf VII δεν έχουν αλλάξει. Αυτά που έχουν αλλάξει στην εμφάνισή του είναι κατά κύριο λόγο η μάσκα, οι προβολείς που μοιάζουν με αυτούς του Tiguan και είναι φουλ LED, όπως άλλωστε και τα πίσω φώτα και οι προφυλακτήρες, ενώ τα φλας διαθέτουν πλέον προοδευτική λειτουργία, όπως π.χ. στο Audi A4. Φυσικά δεν λείπουν, όπως συνηθίζεται άλλωστε σε αυτές τις περιπτώσεις, οι νέες ζάντες, τα καινούργια χρώματα για το αμάξωμα, καθώς και οι νέοι χρωματικοί συνδυασμοί, μαζί με καλύτερα υλικά, στο εσωτερικό.

Στο εσωτερικό που στην κορυφαία έκδοση Discover Pro υπάρχει μια μεγάλη, αλά tablet, οθόνη αφής 9,2 ιντσών (μέχρι τώρα η πιο μεγάλη οθόνη στο Golf ήταν 6,5”) που συνδυάζεται με έλεγχο του συστήματος infotainment με χειρονομίες (gesture control). Το Golf είναι το πρώτο μοντέλο της μικρής- μεσαίας κατηγορίας που διαθέτει αυτή τη δυνατότητa, ενώ στην top έκδοσή του στάνταρ είναι και ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων (Acive Info Display) των 12,3 ιντσών με τις 5 θεματικές ενότητες.

Οι Γερμανοί, που γενικά περιγράφουν την τελευταία έκδοση του Golf ως την πιο ασφαλή, την πιο έξυπνη και την πιο διασυνδεδεμένη, δίνουν ιδιαίτερα έμφαση στην ημι- αυτόνομη κίνηση (Traffic Jam Assist) σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης και μέχρι τα 60 χλμ./ ώρα, στις δυνατότητες ενσωμάτωσης smartphones και στην παρουσία όλων των σύγχρονων ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης.

VW Golf 2017 25

Η κορυφαία έκδοση του νέου Golf, που ονομάζεται Discover Pro, διαθέτει μια μεγάλη οθόνη αφής 9,2 ιντσών που θυμίζει tablet καθώς και έλεγχο με χειρονομίες, λειτουργία που για πρώτη φορά παρουσιάζεται στη συγκεκριμένη κατηγορία. Πηγή: VW

Μια ακόμα σημαντική εξέλιξη στα πλαίσια της ανανέωσης του best seller της VW είναι ο καινούργιος κινητήρας 1.5 TSI Εvo. Το νέο σύνολο αντικαθιστά το τον γνωστό 1.4 TSI της γενιάς ΕΑ211, τον τετρακύλινδρο που εγκαινίασε τη λογική του downsizing, προσομοιώνει τον κύκλο του Miller έτσι ώστε αν είναι πιο οικονομικός, διαθέτει σύστημα προσωρινής απομόνωσης 2 κυλίνδρων του (ACT) και αποδίδει 150 ίππους. Η επίσημη μέση κατανάλωσή του είναι 4,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, με εκπομπές CO2 CO2 110 γραμμαρίων το χιλιόμετρο.

Ακόμα πιο οικονομική -4,6 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα και CO2 104 γραμμάρια το χιλιόμετρο- θα είναι η έκδοση του BlueMotion των 130 ίππων που θα προστεθεί στη γκάμα, όπως και το plug-in υβριδικό GTE και το φουλ ηλεκτρικό e-Golf που θα έχει αυτονομία μεγαλύτερη κατά 50% και η επίσημη πρεμιέρα του θα γίνει σε λίγες μέρες στην έκθεση του Los Angeles. Την ανανέωση θα ακολουθήσει βέβαια και το GTI, με 230 ίππους στη στάνταρ εκδοχή του και 245 στην Performance.

Οι πωλήσεις του νέου Golf στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν από το Δεκέμβριο και σε τιμές που δεν θα διαφοροποιούνται σημαντικά σε σχέση με τις τρέχουσες.