Εκσυγχρονισμός, αναβάθμιση και airbumps για το καινούργιο Citroen C3
Αν ο «γηπεδούχος» του κάθε αγώνα έχει θεωρητικά πλεονέκτημα η Citroen το αξιοποίησε πλήρως, καθώς στην έκθεση στο Παρίσι, στη βάση της δηλαδή, παρουσίασε το νέο δυνατό χαρτί της, την καινούργια γενιά του C3.
Το C3 που σε σχέση με τον προκάτοχό του δείχνει ιδιαίτερα σύγχρονο και φρέσκο, κάτι που σε κάποιον βαθμό οφείλεται και στα airbumps με τα οποία εξοπλίζεται. Τα χαρακτηριστικά πλευρικά προστατευτικά, που εμφανίστηκαν για πρώτη φορά στο C4 Cactus και αποτελούν ένα από τα τελευταία στοιχεία αναγνώρισης των σύγχρονων Citroen.
Γεγονός είναι πως υπάρχουν εκδόσεις του και χωρίς αυτά, ενώ από κει και πέρα διαθέτει τόσο λεπτομέρειες που του εξασφαλίζουν στυλ και προσωπικότητα, όπως είναι π.χ. τα πίσω φώτα με την τρισδιάστατη αισθητική ή οι μαύρες εμπρός και μεσαίες κολώνες, καθώς και πολλές δυνατότητες προσωποποίησης. Με συνολικά 36 διαθέσιμους χρωματισμούς για το αμάξωμα και 3 για την οροφή, το κόκκινο ή λευκό περίγραμμα στα airbumps και διάφορες άλλες αισθητικές λεπτομέρειες που μπορεί να επιλέξει ο υποψήφιος αγοραστής του.
Κάτι ανάλογο ισχύει και για το μοντέρνο εσωτερικό του, όπου κυριαρχεί η οθόνη αφής των 7 ιντσών στην κεντρική κονσόλα. Σε ότι αφορά τους χώρους οι μέχρι και 5 επιβάτες θα μετακινηθούν με μεγαλύτερη άνεση σε σχέση με το τρέχον μοντέλο, ενώ θα έχουν στη διάθεσή τους και 300 λίτρα στο πορτμπαγκάζ για τις αποσκευές του. Παράλληλα αρκετές είναι και οι θέσεις και θήκες για μικρο-αντικείμενα στην καμπίνα.
Παράλληλα με το μοντέλο παραγωγής στο Παρίσι έδωσε το παρόν και το αγωνιστικό C3, με το οποίο η Citroen θα επαναδραστηριοποιηθεί επίσημα στο WRC. Πηγή: Citroen
Πρωτότυπο στοιχείο του βασικού εξοπλισμού είναι η κάμερα που είναι ενσωματωμένη στον εσωτερικό καθρέφτη και καταγράφει, με οπτικό πεδίο 120 μοιρών, ότι συμβαίνει μπροστά από το C3. Φυσικά υπάρχουν και αρκετά από τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, όπως αυτό της διατήρησης λωρίδας και ο αισθητήρας αναγνώρισης κόπωσης, καθώς και δυνατότητες διασύνδεσης smartphones.
Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τα γνωστά 3κύλινδρα σύνολα βενζίνης του ομίλου PSA, τους ατμοσφαιρικούς των 1.000 και 1.200 κυβικών (68 και 82 ίπποι αντίστοιχα) και τον turbo των 1.200 κ.εκ. και των 110 ίππων. Οι διαθέσιμοι diesel είναι οι δύο εκδοχές με 75 και 100 ίππους του 1.6 HDI Bluetec.
Στην πορεία, το νέο Citroen C3 θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα περίπου από τα μέσα Νοεμβρίου και μετά, θα προστεθεί και ένα αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων.