Πόσο μειώνεται η αυτονομία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων το χειμώνα;
.jpg?t=xztIwgHTzghfs6SpU2_-xA)
Οι χαμηλές θερμοκρασίες παραμένουν σημαντική πρόκληση για τα ηλεκτρικά οχήματα, όπως ανέδειξε μια πρόσφατη δοκιμή χειμερινής αυτονομίας στη Νορβηγία.
Η Νορβηγική Λέσχη Αυτοκινήτου (NAF) και η ιστοσελίδα Motor δοκίμασαν 24 ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε σκληρές χειμερινές συνθήκες, καταδεικνύοντας τη διαφορά μεταξύ των επίσημων τιμών για την αυτονομία και των πραγματικών.
Από τα 24 μοντέλα που δοκιμάστηκαν τα 20 είχαν επίσημη αυτονομία κατά WLTP πάνω από 483 χιλιόμετρα, αλλά μόνο τέσσερα προσέγγισαν αυτή την τιμή. Τα αποτελέσματα επιβεβαίωσαν ότι οι χαμηλές θερμοκρασίες και τα χειμερινά ελαστικά επηρεάζουν σημαντικά την απόσταση που μπορούν να καλύψουν τα BEVs (Battery Electric Vehicles) με μια φόρτιση.
Κορυφαία επίδοση είναι αυτή του Polestar 3, το οποίο διάνυσε 530 χιλιόμετρα, μόλις 29 λιγότερα από την επίσημη αυτονομία του, επιδεικνύοντας υψηλή συνέπεια με τις εργοστασιακές τιμές.
Αξιόλογη ήταν η απόδοση του Tesla Model 3 Long Range, που κάλυψε 531 χλμ., αλλά απέχει πολύ εντυπωσιακή επίσημη τιμή των 702 χλμ. κατά WLTP.
Αναλυτικά οι επίσημες αυτονομίες και αυτές που επιτεύχθηκαν σε χειμερινές συνθήκες στον πίνακα που ακολουθεί.
.jpg?t=PKTeDUi0YVPrrUGnijgJ5Q)
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
.jpg?t=IeFY6n-imukK9aCSiXjMSQ)
Υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα αγόρασαν οι Έλληνες τον Δεκέμβριο - Σε πτώση τα βενζινοκίνητα

Επέκταση μισθολογικών αυξήσεων στα Σώματα Ασφαλείας ζητά και ο Τάσος Δημοσχάκης - Ερώτημα στη Βουλή
16:55
Προειδοποίηση Συνολάκη για μελλοντικό σεισμό 8 Ρίχτερ στο «ελληνικό τόξο» - Η εκτίμηση για Σαντορίνη
16:48
Μάικλ Κράτσιος: Ο ομογενής που αναλαμβάνει ρόλο κλειδί στην κυβέρνηση Τραμπ για θέματα ΑΙ
16:40
Βόλος: Χειροπέδες σε 60χρονο υπάλληλο για σεξουαλική παρενόχληση ανήλικων αθλητριών
16:33