ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Τα νέα ηλεκτρικά Honda θα είναι σαν τα 0 SUV και 0 Saloon

Τα νέα ηλεκτρικά Honda θα είναι σαν τα 0 SUV και 0 Saloon
Honda Presents World Premiere of Honda 0 Saloon and Honda 0 SUV Prototypes at CES 2025 – alongside ASIMO OS, a Honda Original Vehicle Operating System

Η Honda παρουσίασε στη CES 2025 στο Λας Βέγκας δύο νέα BEVs (Battery Electric Vehicles) τα 0 SUV και 0 Saloon. Πρόκειται για τα πρώτα από μια γκάμα επτά συνολικά μοντέλων που θα λανσαριστούν σταδιακά μέχρι το 2030.

Τα συγκεκριμένα θα ξεκινήσουν να κατασκευάζονται το 2026, με την αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών να είναι η πρώτη που θα τα υποδεχθεί, ακολουθούμενη από την Ευρώπη και την Ιαπωνία.

Honda-0_SUV_Concept-2025-CES-8.jpg

Οι δύο πρώτοι εκπρόσωποι της γκάμας των «0 Series» βρίσκονται ακόμη στο στάδιο των πρωτοτύπων, αλλά, σύμφωνα με τη Honda, οι διαφορές τους από τα μοντέλα παραγωγής θα είναι μικρές.

Honda-0_Saloon_Concept-2025-CES-9.jpg

Το 0 SUV αποτελεί στην ουσία εξέλιξη του περσινού Space Hub Concept, ενώ και τα δύο οχήματα ξεχωρίζουν για την φουτουριστική τους σχεδίαση με το χαρακτηριστικό κάθετο πίσω μέρος. Το 0 Saloon διαθέτει σχεδιαστικά στοιχεία που παραπέμπουν σε κλασικά μοντέλα της… Lamborghini, ενώ οι αεροδυναμικές γραμμές τους δεν συμβάλλουν μόνο στην αύξηση της αυτονομίας, αλλά και στη μεγιστοποίηση της εκμετάλλευσης του εσωτερικού χώρου.

Honda-0_Saloon_Concept-2025-CES-1.jpg

Το εσωτερικό τους είναι με φουλ της… οθόνης. Επιπλέον θα υποστηρίζεται αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3 και θα υπάρχουν προηγμένοι 3D γυροσκοπικοί αισθητήρες που θα συμβάλλουν στη βελτίωση των δυναμικών τους χαρακτηριστικών.

Honda-0_SUV_Concept-2025-CES-6.jpg

Το λογισμικό που θα τα υποστηρίζει είναι το νέο Asimo OS, το όνομα του οποίου αποτίνει φόρο τιμής στο διάσημο ρομπότ της Honda.

Η πλατφόρμα των 0 Series 0 αναπτύχθηκε βάσει της φιλοσοφίας «Thin, Light and Wise» (λεπτή, ελαφριά και έξυπνη). Οι μπαταρίες νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου έχουν ενεργειακή χωρητικότητα από 90 έως 100 kWh και ύψος μόλις 8 χιλιοστά, προσφέροντας αυτονομία έως και 480 χιλιομέτρων.

Honda-0_Saloon_Concept-2025-CES-8.jpg

Για τη μείωση του βάρους και την επιτάχυνση της παραγωγικής διαδικασίας, η Honda χρησιμοποιεί τη μέθοδο megacasting, που περιλαμβάνει μεγάλα, ενιαία τμήματα πλαισίου.

Honda-0_SUV_Concept-2025-CES-5.jpg

Και τα δύο μοντέλα θα είναι διαθέσιμα σε δύο εκδόσεις: μία με έναν κινητήρα 245 ίππων στον πίσω άξονα, και μία με δύο με συνδυαστική απόδοση 490 ίππων και τετρακίνηση.

Honda-0_Saloon_Concept-2025-CES-6.jpg