Το Ford Puma έγινε και ηλεκτρικό και ονομάζεται Gen-E
Η Ford, πιστή στις εξαγγελίες της, παρουσίασε το καινούργιο Puma Gen-E, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV και το μικρότερο BEV (Battery Electric Vehicle) της εταιρείας στην Ευρώπη.
Η εμφάνιση του ηλεκτρικού Puma ακολουθεί τη γνωστή εικόνα του συμβατικού μοντέλου, υιοθετώντας κάποια στοιχεία από τη μεγαλύτερη Mustang Mach-E, όπως η κλειστή μάσκα.
Το δυναμικό στυλ ολοκληρώνεται από τις ζάντες αλουμινίου και την αεροτομή, ενώ ανάλογες με του Puma που ήδη ξέρουμε είναι και οι εξωτερικές διαστάσεις (μήκος 4,21 μέτρα).
Παρά το κόμπακτ αμάξωμα η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ φτάνει τα 572 λίτρα, τιμή εξαιρετική για την κατηγορία των B-SUV και όχι μόνο. Το παρόν δίνει και εδώ το Megabox, ο υδατοστεγής και πρακτικός χώρος αποθήκευσης κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών που για την περίσταση έχει χωρητικότητα 145 λίτρων.
Στο εσωτερικό η εικόνα προσδιορίζεται από τη μεγάλη οθόνη των 12,0 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό για το σύστημα infotainment και από τον επίσης ψηφιακό πίνακα οργάνων με τη διαγώνιο των 12,8 ιντσών.
Το παρόν δίνει μια πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, υποστηρίζεται ασύρματη συνδεσιμότητα με Apple CarPlay και Android Autoκαι υπάρχει και η ψηφιακή βοηθός Amazon Alexa για ακόμη μεγαλύτερη ευχρηστία.
Το Puma Gen-E κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 168 ίππους και 290 Nm και τροφοδοτείται με ενέργεια από μια μπαταρία 43,0 kWh, που παρέχει αυτονομία έως και 376 χιλιόμετρα σύμφωνα με το πρότυπο WLTP. Η ταχυφόρτιση γίνεται με έως 100 kW, επιτρέποντας την μετάβαση από το 10% στο 80% σε μόλις 23 λεπτά.
Από πλευράς επιδόσεων σημειώστε ένα 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 8,0 δευτερόλεπτα.
Η διάθεση του νέου Ford Puma Gen-E, που θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της μάρκας στη Ρουμανία, στην Ελλάδα θα ξεκινήσει το Μάρτιο. Οι εκδόσεις του θα είναι δύο, οι Style και Premium, με τις τιμές τους να ξεκινούν από τις 27.598 και 29.642 ευρώ αντίστοιχα, με την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3».