ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πόσο εφικτά είναι τα 500 χλμ./ώρα;

Μετά την επίτευξη ενός νέου ρεκόρ ταχύτητας για ανοιχτά αυτοκίνητα με τη Μistral που έφτασε τα 454 χλμ./ώρα η Bugatti έχει θέσει ως στόχο την ξεπεράσει τον αριθμό ορόσημο των 500 χλμ./ώρα.

Τουλάχιστον αυτό ανέφερε ο επικεφαλής της Mate Rimac, ο οποίος στα πλαίσια της προσπάθειας για την επίτευξη του ρεκόρ με τη Mistral στην πίστα του Papenburg στη Γερμανία συνομίλησε με μηχανικούς της γαλλικής Michelin.

Όπως αποκάλυψε ο ίδιος του ρώτησε αν μπορεί να μπει το «5» μπροστά στο παγκόσμιο ρεκόρ τελικής ταχύτητας.

Το ότι τέθηκε αυτό το ερώτημα σε μηχανικούς κατασκευαστή ελαστικών είναι απόλυτα λογικό, μιας και η αντοχή των τεσσάρων ελαστικών σε αυτές τις ακραίες ταχύτητες και φυσικά στις μεγάλες καταπονήσεις που δέχονται είναι πρωταρχικής σημασίας για την επιτυχία ενός τόσο φιλόδοξου σχεδίου.

Ένας άλλος παράγοντας που παίζει επίσης σημαντικό ρόλο για την επίτευξη μιας τελικής ταχύτητας πάνω από τα 500 χλμ./ώρα από μοντέλο παραγωγής είναι και ο χώρος που μπορεί να γίνει μια τέτοια προσπάθεια. Και αυτό γιατί η όλη διαδικασία δεν περιλαμβάνει μόνο την επιτάχυνση από την ακινησία έως πάνω από τα 500 χλμ./ώρα αλλά και την επιβράδυνση του αυτοκινήτου μέχρι την εκ νέου ακινησία του.

Πιθανότητες, από τη στιγμή που η ιδανική για την προσπάθεια πίστα δοκιμών Ehra-Lessien της Volkswagen δεν είναι διαθέσιμη, έχει τόσο η πίστα του Papenburg ή το Kennedy Space Center στη Φλόριντα, ενώ δεν πρέπει να αποκλειστούν και δημόσιοι δρόμοι. Άλλωστε η Koenigsegg σε δημόσιους δρόμους πέτυχε τα δικά της ρεκόρ.

Πάντως η βάση για να «σπάσει» το όριο των 500 χλμ./ώρα υπάρχει και είναι το νέο μοντέλο της Buggati, η Tourbillon με τη συνδυαστική απόδοση των 1.800 ίππων.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης