ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πόσο εφικτά είναι τα 500 χλμ./ώρα;

Πόσο εφικτά είναι τα 500 χλμ./ώρα;

Μετά την επίτευξη ενός νέου ρεκόρ ταχύτητας για ανοιχτά αυτοκίνητα με τη Μistral που έφτασε τα 454 χλμ./ώρα η Bugatti έχει θέσει ως στόχο την ξεπεράσει τον αριθμό ορόσημο των 500 χλμ./ώρα.

Τουλάχιστον αυτό ανέφερε ο επικεφαλής της Mate Rimac, ο οποίος στα πλαίσια της προσπάθειας για την επίτευξη του ρεκόρ με τη Mistral στην πίστα του Papenburg στη Γερμανία συνομίλησε με μηχανικούς της γαλλικής Michelin.

Όπως αποκάλυψε ο ίδιος του ρώτησε αν μπορεί να μπει το «5» μπροστά στο παγκόσμιο ρεκόρ τελικής ταχύτητας.

Το ότι τέθηκε αυτό το ερώτημα σε μηχανικούς κατασκευαστή ελαστικών είναι απόλυτα λογικό, μιας και η αντοχή των τεσσάρων ελαστικών σε αυτές τις ακραίες ταχύτητες και φυσικά στις μεγάλες καταπονήσεις που δέχονται είναι πρωταρχικής σημασίας για την επιτυχία ενός τόσο φιλόδοξου σχεδίου.

BUGATTI-TOURBILLON-(3).jpg

Ένας άλλος παράγοντας που παίζει επίσης σημαντικό ρόλο για την επίτευξη μιας τελικής ταχύτητας πάνω από τα 500 χλμ./ώρα από μοντέλο παραγωγής είναι και ο χώρος που μπορεί να γίνει μια τέτοια προσπάθεια. Και αυτό γιατί η όλη διαδικασία δεν περιλαμβάνει μόνο την επιτάχυνση από την ακινησία έως πάνω από τα 500 χλμ./ώρα αλλά και την επιβράδυνση του αυτοκινήτου μέχρι την εκ νέου ακινησία του.

Πιθανότητες, από τη στιγμή που η ιδανική για την προσπάθεια πίστα δοκιμών Ehra-Lessien της Volkswagen δεν είναι διαθέσιμη, έχει τόσο η πίστα του Papenburg ή το Kennedy Space Center στη Φλόριντα, ενώ δεν πρέπει να αποκλειστούν και δημόσιοι δρόμοι. Άλλωστε η Koenigsegg σε δημόσιους δρόμους πέτυχε τα δικά της ρεκόρ.

Πάντως η βάση για να «σπάσει» το όριο των 500 χλμ./ώρα υπάρχει και είναι το νέο μοντέλο της Buggati, η Tourbillon με τη συνδυαστική απόδοση των 1.800 ίππων.

BUGATTI-TOURBILLON-(2).jpg