ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Renault παρουσίασε επίσημα το ολοκαίνουργιο 4 E-Tech

Η Renault παρουσίασε επίσημα το ολοκαίνουργιο 4 E-Tech

Η Renault παρουσίασε επίσημα στο Παρίσι και την έκθεση του, το νέο 4 E-Tech, καθώς συνεχίζει τη στρατηγική της να αναβιώνει θρυλικά μοντέλα, καθώς μετά το 5 E-Tech, το αντίστοιχο 4 είναι το δεύτερο μέλος της «Iconic Family». Θα ακολουθήσει τουλάχιστον άλλο ένα, που θα είναι το ηλεκτρικό Twingo.

Το νέο Renault 4 Ε-Tech διαθέτει (και) off-road στοιχεία και απευθύνεται σε όσους θα αξιοποιήσουν τους μεγαλύτερους σε σχέση με το Renault 5 χώρους. Φυσικά σε σχέση με το τελευταίο είναι και αισθητά μεγαλύτερο, με μήκος 4,12 μέτρων (πλάτος 1,80 και ύψος 1,57 μέτρα) και μεταξόνιο αυξημένο κατά 120 χιλιοστά.

Renault-4-E-Tech-electric-(8).jpg

Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ φτάνει τα 420 λίτρα, ενώ το κατώφλι φόρτωσης που είναι στα 61 εκατοστά εξασφαλίζει την εύκολη τοποθέτηση των αποσκευών. Επιπλέον, υπάρχει ένα αφαιρούμενο κουτί 31 λίτρων, ιδανικό για τα καλώδια φόρτισης.

Η αισθητική του νέου Renault 4 δεν διαφέρει σημαντικά από αυτήν του πρωτότυπου 4Ever Trophy που παρουσιάστηκε πριν δύο χρόνια, με χαρακτηριστικά όπως η μάσκα και το πίσω λογότυπο της Renault που φωτίζονται.

Renault-4-E-Tech-electric-(120).jpg

Στοιχεία του κλασικού μοντέλου του 1961, όπως τα πίσω φώτα, η αεροτομή, οι προφυλακτήρες και τα τραπεζοειδή παράθυρα με το ανάγλυφο στο καπό, επαναλαμβάνονται και στο καινούργιο.

Το εσωτερικό είναι παρόμοιο με αυτό του Renault 5, διαθέτοντας ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,1 ιντσών για τον οδηγό και οθόνη αφής 10,0 ιντσών για το σύστημα infotainment, το οποίο βασίζεται στο λειτουργικό της Google. Οι επενδύσεις θα είναι από ύφασμα ή συνθετικό δέρμα.

Renault R4 E-TECH Techno Bleue - Photo

Η γκάμα περιλαμβάνει δύο εκδόσεις: μία με κινητήρα 120 ίππων (88 kW) και μπαταρία 40 kWh με αυτονομία 306 χιλιομέτρων, και μια δεύτερη με κινητήρα 150 ίππων (110 kW) και μπαταρία 52 kWh που φτάνει έως και τα 400 χιλιόμετρα με μια φόρτιση. Και οι δύο υποστηρίζουν ταχυφόρτιση DC έως 100 kW, με τη φόρτιση από το 15 έως το 80% να διαρκεί 30 λεπτά.

Το Renault 4 είναι το πρώτο μοντέλο της Renault με λειτουργία οδήγησης με ένα πεντάλ (one pedal), ενώ τα paddles στο τιμόνι ρυθμίζουν την ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα.

Renault-4-E-Tech-electric-(118).jpg

Οι παραδόσεις του νέου Renault 4 E-Tech αναμένεται να ξεκινήσουν την ερχόμενη άνοιξη, με τιμές από 34.000 ευρώ.