ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το Volvo XC90 εξελίχθηκε και εκσυγχρονίστηκε σημαντικά

Η Volvo μπορεί να έχει λανσάρει το ηλεκτρικό EX90, που ξεκινά να παραδίδεται σε όσους το έχουν αγοράσει, αλλά ταυτόχρονα ανανεώνει το επιτυχημένo XC90 αλλάζοντας ταυτόχρονα και την έως τώρα πολιτική της που την ήθελε από το 2030 και μετά να πουλά αποκλειστικά και μόνο BEV (Battery Electric Vehicles).

Tο ανανεωμένο XC90 λοιπόν που παρουσιάστηκε επίσημα, δεν έχει ουσιαστικά αλλαγές στις εξωτερικές διαστάσεις, αλλά η εμφάνισή του έχει προσαρμοστεί στο νέο σχεδιαστικό ύφος του EX90.

Συγκεκριμένα, το XC90 διαθέτει πλέον νέα μάσκα με διαγώνιες γρίλιες, σε συνδυασμό με προβολείς τεχνολογίας Matrix LED. Τα φώτα ημέρας διατηρούν το γνωστό μοτίβο του «σφυριού του Thor», ενώ επανασχεδιασμένος είναι και ο εμπρός προφυλακτήρας.

Στο πίσω μέρος, οι αλλαγές είναι λιγότερο έντονες, με τα πιο σκούρα πίσω φώτα να δίνουν μια πιο σύγχρονη όψη στο αυτοκίνητο.

Στο εσωτερικό, η κύρια διαφοροποίηση είναι η πιο μεγάλη οθόνη των 11,2 ιντσών του συστήματος infotainment που χρησιμοποιεί λογισμικό της Google. Το οποίο έχει ενημερωθεί με την πιο πρόσφατη έκδοση που χρησιμοποιείται και στα ηλεκτρικά EX30 και EX90, ενώ η νέα διάταξη του μενού είναι πιο εύχρηστη και προσφέρει συντομεύσεις για τις βασικές λειτουργίες.

Υποστηρίζονται, επίσης, ενημερώσεις OTA (over the air), ενώ φυσικά το XC90 εξοπλίζεται και με την τελευταία γενιά των συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης της Volvo.

Για τις επενδύσεις χρησιμοποιούνται πλέον σε μεγαλύτερη κλίμακα ανακυκλώσιμα και βιοδιασπώμενα υλικά και οι μηχανικοί της Volvo έχουν δώσει ιδιαίτερη προσοχή στην πρακτικότητα, με μεγαλύτερους αποθηκευτικούς χώρους στην κεντρική κονσόλα και με μια πιο βολική ποτηροθήκη.

Το νέο XC90 διατίθεται και πάλι σε εκδόσεις με 5, 6 και 7 θέσεις, ενώ από κει και πέρα υπάρχουν αλλαγές και στην ανάρτηση που μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν μηχανικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ για βελτιωμένη άνεση. Προαιρετικά υπάρχει και πνευματική ανάρτηση που επιτρέπει τη μείωση της απόστασης από το έδαφος κατά 20 χιλιοστά ή την αύξησή της κατά 40 χιλιοστά για καλύτερη κίνηση στους αυτοκινητόδρομους και πέρα από την άσφαλτο αντίστοιχα.

Η γκάμα περιλαμβάνει δύο τετρακίνητες και ήπιες υβριδικές εκδόσεις 48V με την τελευταία γενιά του τετρακύλινδρου turbo βενζινοκινητήρα των 2.000 κυβικών που λειτουργεί στον κύκλο Miller.

Η βασική είναι η B5 με ένα turbo και 250 ίππους, ενώ η B6 διαθέτει δύο turbo και 300 ίππους.

Η πιο ενδιαφέρουσα έκδοση είναι η plug-in υβριδική T8, η οποία συνδυάζει έναν δίλιτρο τετρακύλινδρο turbo κινητήρα 310 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 145 ίππων που κινεί τον πίσω άξονα.

Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 455 ίππους, ενώ η μπαταρία έχει χωρητικότητα 18,8 kWh, εξασφαλίζοντας ηλεκτρική αυτονομία που ξεπερνά τα 70 χιλιόμετρα. Όσο για τις επιδόσεις σημειώστε ένα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,4 δεύτερα.

Το ανανεωμένο Volvo XC90 αναμένεται στις αρχές του νέου έτους.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης