ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η ολοκαίνουργια Lamborghini Temerario εντυπωσιάζει

Η ολοκαίνουργια Lamborghini Temerario εντυπωσιάζει

Η Temerario είναι τελευταία η πιο προβεβλημένη Lamborghini και αυτό όχι μόνο γιατί αντικαθιστά το πιο δημοφιλές -έως τώρα- μοντέλο της μάρκας, τη Huracan, αλλά γιατί είναι και τελείως διαφορετική σε σχέση με αυτήν.

Η εμφάνισή της είναι σαφώς πιο σύγχρονη και δυναμική, παραμένοντας ταυτόχρονα λιγότερο εντυπωσιακή σε σχέση με την Revuelto που είναι το κορυφαίο μοντέλο της γκάμας. Και εδώ πάντως υπάρχει η ψηλά τοποθετημένη εξαγωνική απόληξη της εξάτμισης, ενώ εξαγωνικά ίδιου σχήματος είναι και τα LED πίσω φώτα.

LAMBORGHINI-TEMERARIO-(2).jpg

Η σχέση με τη Revuelto είναι σαφώς πιο έντονη στο εσωτερικό, μιας και στην Temerario ακολουθείται η ίδια διάταξη με τις τρεις συνολικά οθόνες -ψηφιακός πίνακας οργάνων, infotainment, συνοδηγού.

Παράλληλα και σε σχέση με τη Huracan οι χώροι είναι πιο άνετοι χάρη και στο αυξημένο μεταξόνιο των 2.658 χιλιοστών, ενώ το αυξημένο εσωτερικό ύψος διευκολύνει και τους πιο ψηλούς.

LAMBORGHINI-TEMERARIO-(5).jpg

Η βάση της νέας, «μικρής» Lamborghini είναι ένα καινούργιο, πιο άκαμπτο πλαίσιο κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο -αυτό της προκατόχου της ήταν συνδυασμός αλουμινίου και ανθρακονημάτων- ενώ η πιο σημαντική αλλαγή είναι το νέο plug-in υβριδικό σύστημα πρόωσης.

Ο εμβληματικός V10 των 5.200 κυβικών έχει αντικατασταθεί από έναν V8 4.000 κυβικών με δύο turbo, ο οποίος δεν είναι ο ίδιος με αυτόν που κινεί άλλα μοντέλα του ομίλου Volkswagen -μεταξύ αυτών και την Urus- αλλά νέος, προσαρμοσμένος στο χαρακτήρα ενός supercar.

LAMBORGHIN-TEMERARIO.jpg

Έτσι είναι flat-plane και έχει «κόκκινο» στις 10.000 σ.α.λ., τιμή ρεκόρ για διπλά υπερτροφοδοτούμενο σύνολο.

Η απόδοσή του φτάνει τους 800 ίππους, ενώ επιπρόσθετα υπάρχουν τρία ηλεκτρικά μοτέρ των 150 ίππων το καθένα. Τα δύο είναι τοποθετημένα στον εμπρός άξονα για να εξασφαλιστεί και η τετρακίνηση, ενώ το τρίτο είναι ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων.

LAMBORGHINI-TEMERARIO-(4).jpg

Το σύστημα έχει και μια μπαταρία μόλις 3,8 kWh που μπορεί να κινήσει καθαρά ηλεκτρικά την Temerario για έως και 3,5 χιλιόμετρα και φορτίζει με έως 7,0 kW σε 30 λεπτά.

Η συνολική απόδοση φτάνει τους εντυπωσιακούς 920 ίππους, ενώ εντυπωσιακές είναι και οι επιδόσεις: 0-100 χλμ./ώρα σε 2,7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 343 χλμ./ώρα, παρά το βάρος των 1.715 κιλών.

Μέχρι στιγμής η Lamborghini δεν έχει ανακοινώσει επίσημα την τιμή της Temerario, αλλά αναμένεται να ξεκινά πάνω από τις 200.000 ευρώ στην Ιταλία και την Κεντρική Ευρώπη. Στην πορεία θα ακολουθήσει και η Spyder, καθώς και διάφορες ειδικές εκδόσεις.