Η νέα Bugatti Tourbillon δικαιολογεί απόλυτα τον όρο hypercar
Ανανεώθηκε:
Η Bugatti αποκάλυψε το νέο της μοντέλο, την ολοκαίνουργια Tourbillon, η οποία έρχεται ως διάδοχος της Chiron και εντυπωσιάζει με τις τεχνολογικές καινοτομίες και τις επιδόσεις της.
Η επωνυμία Tourbillon προέρχεται από τα πολυτελή ρολόγια με ένα συγκεκριμένο μηχανισμό, ενώ όλα τα στοιχεία του hypercar είναι στην πράξη καινούργια. Από το μονοκόκ πλαίσιο και την ανάρτηση, μέχρι το προηγμένο σύστημα πρόωσης.
Στο επίκεντρο του τελευταίου ο νέος ατμοσφαιρικός V16 των 8.300 κ.εκ., που αποδίδει 1.000 ίππους. Επιπρόσθετα η νέα Bugatti διαθέτει ένα plug-in υβριδικό σύστημα, με τρεις ηλεκτροκινητήρες -δύο στον εμπρός άξονα και έναν στον πίσω- που συνολικά αποδίδουν 800 ίππους. Το σύστημα περιλαμβάνει και μια μπαταρία 25 kWh στο κέντρο του αμαξώματος, προσφέροντας ηλεκτρική αυτονομία για έως και 58 χιλιόμετρα.
Η συνολική ισχύς του συστήματος φτάνει τους 1.800 ίππους, επιτρέποντας στην Tourbillion να ολοκληρώνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,0 δεύτερα, το 0-200 χλμ./ώρα σε 5 δευτερόλεπτα και το 0-300 χλμ./ώρα σε εντυπωσιακά 10 δευτερόλεπτα.
Την αρχική τελική ταχύτητα των 380 χλμ./ώρα η Tourbillon την έχει φτάσει σε λιγότερα από 25 δευτερόλεπτα και λέμε αρχική γιατί με τη χρήση του ειδικού «Speed Key» μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 450 χλμ./ώρα.
Οπτικά, η Tourbillion είναι άμεσα αναγνωρίσιμη ως Bugatti καθώς διατηρεί τα χαρακτηριστικά στοιχεία των μοντέλων της γαλλικής μάρκας του ομίλου Volkswagen, όπως τη χαρακτηριστική μάσκα σε σχήμα πετάλου. Όσο για την αεροδυναμική σχεδίαση του αμαξώματός της είναι εξέλιξη αυτής της Chiron.
Το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι επίσης εντυπωσιακό, με το βλέμμα να εστιάζει καταρχήν στα σταθερά όργανα στην κολώνα του τιμονιού που έχουν σχεδιαστεί από Ελβετούς ωρολογοποιούς.
Οι πρώτες από τις συνολικά 250 μονάδες της Tourbillion που θα κατασκευαστούν θα παραδοθούν το 2026 και η αρχική τους τιμή αναμένεται να ξεκινά από 3,6 εκατομμύρια ευρώ. Και φυσικά να ανεβαίνει ανάλογα με τις επιθυμίες του αγοραστή της.