H ΒΜW i8 θα γίνει και πλήρως ηλεκτρική
H ΒΜW δεν σκοπεύει να μείνει μόνο στην τρέχουσα υβριδική έκδοση του space super car της i8. Αντίθετα σκέφτεται να εκμεταλλευτεί πλήρως το ρόλο του ως πλατφόρμα εξέλιξης και ανάπτυξης τεχνολογιών και να εμπλουτίσει τη γκάμα και με μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.
Κάτι τέτοιο αναμένεται να γίνει έπειτα από την αναβάθμιση του μοντέλου στα πλαίσια της προγραμματισμένης ανανέωσής του, ενώ σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η ηλεκτρική i8 θα έχει συνολικά 3 ηλεκτροκινητήρες. Ο ένας θα βρίσκεται στον εμπρός άξονα, ενώ οι άλλοι 2 στον πίσω, όπου θα καταλαμβάνουν το χώρο που στην υβριδική έκδοση πιάνει ο 3κύλινδρος των 1.500 κυβικών. Μάλιστα ο τελευταίος αναμένεται στα πλαίσια του face lift να γίνει ακόμα πιο δυνατός, κάτι που θα έχει σαν αποτέλεσμα και η συνδυαστική ισχύς να ανέβει από τους 360 ίππους που είναι σήμερα στους περίπου 390.
Αντίστοιχα η ισχύς και των 3 ηλεκτροκινητήρων μαζί θα είναι γύρω στους 270 ίππους, ενώ η βάση της θα είναι το πλαίσιο, από ανθρακονήματα φυσικά, που είχει εξελιχθεί για το πρωτότυπο με tις ενεργειακές κυψέλες. Αυτό χαρακτηρίζεται από ένα σαφώς πιο φαρδύ κεντρικό τούνελ στο οποίο υπάρχει χώρος για τις -δεξαμενές μοιάζουν σαν καταδυτικές μπουκάλες- του υδρογόνου. Ο χώρος αυτός στην καθαρά ηλεκτρική έκδοση θα χρησιμοποιηθεί για τη συστοιχία των συσσωρευτών. Η τελευταία θα είναι σαφώς πιο μεγάλη σε σχέση με αυτή που υπάρχει σήμερα στην υβριδική έκδοση. Παρόλα αυτά οι μηχανικοί της γερμανικής εταιρείας διαβεβαιώνουν πως το βάρος της ηλεκτρικής i8 δεν θα ξεπεράσει τα τρέχοντα επίπεδα των 1.485 κιλών, κάτι αναμφίβολα σημαντικό τόσο για τις επιδόσεις όσο και για τα συνολικά δυναμικά χαρακτηριστικά του όπως είπαμε φουτουριστικού υπερ- αυτοκινήτου της BMW.